بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- با الهام از   سایت  سترگ حضرت ایت الله امجدجناب اقای حسین انصاریان- رحمت الله علیه- وارد صحن مبارک حضر امامزاده واجب التعظیم سید علا الدین حسین رحمت الله علیه شدم- سه خانم  که معلوم از طبقات بالا هستند چادرهائی گرفتند وشل و ول درحالیکه میخندیدند- به سمت داخل حرم رفتند –ولی چهره ها نورانی بود- مطلب به استادمعزز مرحوم  حضرت ایت الله  جناب اقای عبدالله زبرجد  رحمت الله علیه  گفتم—ایشان فرمودند درست با  است  با این وضع- نه نماز درست است ونه زیارت ولی ایشان زور خوداش را زده است- ان نورانیت مال همین است- اسلام دین تساهل وتسامح است- حتی امام سجاد علیه السلام باان عبادت  شگفت انگیز مبفرماید-دن اسلام دین ساده و  اسان است- یهود هرگاه یک گناه میکرد  دربعضی ایات تورات همفده سال وبعضی ایات چهل سال باید درمعبد  دعا و نیایش وتوه کند وفقط بری مسائل ضروری خارچ شود  تا توبه او پذیرفته شود- همین نیمه شعبان چقدر گناه  بخشیده میشود وچقدر ثواب داده میشود- به کسی ثواب حج داده میشودوپذیرفته میشودیعنی گناهانش بخشبده شده است- انزمان بهشتی است—بعضی گناه کاران فرشتگان اسمانی هستند- ماه رمضان سال ذشته از خانه بیرون رفتم- که چیزرا تهیه کنم درپیاده رو دودختر  دون حجاب   داشتند  اب وعدنی میخوردند ویکی از انها سرش پسرانه زرده بود ولی چهرهها نورانی بود- ندیک من شدندمن به انها خیره شدم انکه سرش پسرانه زدهبود گفت حاج اقا  چهره ما چگونه است  بزبان لری -؟؟- کاملا چهر افرادی امروزه برای امام الزمان علیه السلام فعالیت میکند چهره وشخصیبت  انها بخوبی گویای اصالت ودرستی عقیده انها است-تنهادرقیامت نیست که چهره مومنی  چون افتاب یا ماه میدرخشد وشخصیت بارز انها مشخص میشود دراین دنیاهم اثار قابل حس وجود دارد—نیه شعبان فقط بخاطر ارزش مقام ائمه اطهار علیم السلام انطور که حضرت باقر عیله السلام فرمودند ارزش گذاری شده است بنام مولودی  کهحجت وکلمات خداوندمنان  ختم میکند به دعای نیمه شعبان درشب وروز مراجعه کنید- التماس دعا