بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- در رادیو فردا- در باز خوانی- کتاب – ناگهان- اقای عباس  نعلبندیان و مذهب-من ایشان را نمی شناسم وباچنین روشنفکرانی هم ارتباط ایجاد نمیکنم- در شصت وهشت سالگی خودکشی کرد؟؟ خود کشی خود راهم درکتاب وهم در صحنه  تائتر- بیان کرده است-چون ایشان هم پالگی  اقایان  رادیو فردا هستند    یک مجیزی گوئی برای ایشان درست کرده است وروضه  هنری –سیاسی   خوانده است- بعضی جهان سومی ها  عاشق بعضی چهرهای سیاسی – اجتماعی غرب و وطن میشوند – صادق هدایت –کافکا- ارنست همینگوی ودیگران وکلمات انها  وحی منزل میدادنند وغالبا شرقی ها خیالبافیذ میکنند وتوهم دارند ایشان میفرماید ملت ایران بر قتل وحدت پیدا کرده است منظور امام حسین علیه السام وعاشورا ومیگوید من قبر ام را کنده ام- ای مسلمانان-گور من-ایا- به سوی قبله است؟؟ مرحوم علی شریعتی علیه السلام فرمودند از  دیدگاهی سیاسی – فلسفی جهان کهدرعمل کاربرد داشته است وبعضی مسائلرا حل کرده است برای تبین اسلام ازان استفاده کنید کهمن معتقد ام اسلام  مطالب ارزنده دراین موارد زیاد دارد- وبقول حضرت حافظ رحمتالله علیه این چنین افرادی مانند ایشان را عسس میداند  و یار را ودوست وغیره امام الزمان علیه السلام میداند-خواندن کتب خارجی تا فرد دران کشورمدتها نباشد وتحقیق نکرده باشد سم مهلک است-درلندن مداوم میگویند هم جنس بازان بسیارخوشحال هستند  واصطلاح گی  به همین معنا است وبا گلمه گای به بعنوان مرد میانسال   بسیارممکن است قاطی شود- درلندن هم جنس بازان دونوع هستند یک گروه انجمن داردند  وهرکس را قبول نمیکنند وباید درنزد پزشک برود و تائید شودمیتواند هم جنس گرا باشد ومقرات واساس نامه دارد ومغازههائی دارند  که کتاب   و وسایل  فیم و کاست وغیره از امور بهداشتی وروانشاسی وجامعه شناسی وسیاس ی وغیره تهیه کردند  مغازه نزدیک خانه من درلندن رفتم- وپرسیدم شما همجنسگرا ی ایرانی هم دارید یک کتابجه  مانند کتاب روزنامه درحسابداری  به من داد که 314 نفر اسم داشت نه ایرانی ونه عرب ونه هندی ونه پاکستانی نبود همه انها انگلیسی بودند-مندراخر اسما اسم خودم را نوشتم وشماره تلفن دادم که چناچه یک ایران  ثبت نام کرد به من زنگ بزند  درانگلستان کسی مثلا در جائی کار میکند فرض کنید ان فرد ایرانی باشد کسی بااو کاری ندارد درالمان زنان مجرد بااو میخواهند رابطه داشته باشند ودرامریکا همجنسگرها هم میخواهند رابطه داشته باشند فرد ممکن است فریب بخورد ولی زود متوجه میشود- چون من عضو نبودم درکلوپ انها نمیتواستم  شرکت کنم ولی ادرس یک کلوپ ازاد راداد برای پول دراوردن ویا  گروه خودرا تقویت کردن همه کار میکنند—من رفتم در نزدیکی اخر شب  داخلیک خانهدربان درب را پشت سرمن بست وگفت   تمام صندل یها پر است مدتهای کمی باشد تا یکی خالی شود اگرنشد برگردد- من که وارد اطاق شدم خشکم زد قبرستان  روحیه  بهتراز انجا بود  جوانی مانندکسی کشتی هایش غرق شده است سرپائین  درفکر وغم بود همه ساکت بودند افرادبا کنجکاوی وکمی ناراحتی بهمن نگاه میکردند تمام این همجنسگراها که در امریکا رژه به سمت فرماندای میروند وبعضی مخصوصا خانم میخندند اینها اجیر شدند فقطیک دختر کینائی که رنگ انها شوکلاتی باز است روی سرش یک کلاه کیس بور گذاشته بود- دوتا گیس گربه ای موج دار است بلند که اولاش یک حلقه قرمرز و سط یک حلقه  نارجی واخراش یک حلقه ابی رنگ خوش رنگی بود-تامن رادید شروع و به ناز کردن وتکان دادن سینه به بالا  ودستاش با موها بازی  میکرد وپسر خنده اش گرفت ومن باز گشتم- یک مقدار کلمات غربی که از درد دل برمیاید  انهم از جریانات غرب سرچشمه میگیرد چه ربطی به ایران دارد مردم  باراهپیمائی در زیر سایه تانکها لبخند برلب داشتند متاسفانه  ما بخش روانی ما بخشی  امراض  روحی و-قلبی روشنفکران  کهغربراندیه عاشق شدند ندایم وبقول رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم مرض روح سخترا از مرض جسم مجنون واقعی اینان هستند تصور میکنند که همین که انقلاب شد بههمه خانه وماشین وشغل وپول مکفی داه میشود درحالکیه مردم بیاد انقلاب را یاریکنندتا بهاین درجه برسد انهم درچالش باین  خوان اشامهای مدرن جهانی و حقوقبشری  کاری اسان نخواهد بود-