بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- درباره سخنرانی  حضرت  جناب اقای دکتر محمد جواد ظریف رحمت الله علیه وزیر محترم وزرات امور خارجه- نمیخواستم مطلبی را بیان کنم- چون حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- فرمودند اکثریت  مطالب دردنیا  به گوش انسلن میخورد چون اکثریت یاجاهل هستند  یاشیطان هستند ویا شیطان زده هستند بخاطر ساده لوحی که دارند وبعضی هم فتنه هستند  بسیار حساب شده هستند- گوش کنید ولی ترتیب اثر ندهید وقت خودرا  بیخود صرف نکنید تا حقایق روشن شود- حتما چناچه از کسی که شناخته شده نیست چیزی شنیدید با دقت گوش کنید اگر مورد توجه بود با کارشناسان دقیق پرس وجو کنید کاری بهان فرد نداشته باشید یا ایشان از کسی دیگر  شنیده است ویاانکه انسان درهرحال نقاط ضعف دارد وحفره هائی دارد به طریقی میخواهد پر کند-  وقتیکه انسان به نزد مریضی میرود واحواپرسی کندچندتا مرض  گذشتهخودرا هم بیان کند اشکالهم ندارد بگوید الان هم اثر گذاشته است- چندی پیش  باید تعدادی  دندان را میکشیدیم وتا   بعد دندان کاربگذارم دکتری که استاد دانشگاه است – به  اشنای ما گفت  گفت همه را یک جا میکشم به رطی که بامن خوب  راه بیاد ایشان اصرار داشت دوتا بیشتر نکشد  شروع کردبه کشیدن  امپول اولی  بسیاردارد اشت دومی وبعدی یا علی گفتم درد حس نکردم وبعد گفتم من رزمنده بودم- بعد شروع باخانم دستیارکهمن زمان جوانی بهمنزل میامدم  کشف ئرزشی میپوشیدم میدویم ورزش میکردم وحال چون ورزش نمیکنم  کلیه درد ودیابت وامراضی جور کرد خانم پرستا بدقت تمام چه قرص هائی میخوری ایشان نام بردند که بعضی از انها اولین بار میشونم فرمودند چقدرمیخوری وبعد فرمودن چرافلان نمیخوری فرمودند بهمن سازگارنبود که من کمی دل وجرئت پیدا کنم اشکالی ندارد- دراحادیث هم داریم چه زمانی میتوان دروغ گفت امروزه درسیاست و ارتش وغیره جنگ های روانی  یک از مهمترین ارکان  نظامی است که دشمن گیچ ومنگ میکند وباز ی بزای ئرزشی ویا شطرنج نبایدحریف دست فرد رابخواند سخنرانی اخیر ایشان مخرج مشترک  اقای ترامپ و  باند بایدن وباند اقای اوباما اقای مارون حتی خانم  انگل وباند اسرائیل بکاربدهاند وان ور اب منتظر یک چنین  وضعیت باشد هرکدام بخشی مطابق میل خود تعبیر وتفسیر کند وتضاد درانها رخ داده درجبهه بودم میگفتد یک ضدموشک قوی امریکای مال ایران سیم اش درانبار موش خورد است وتعمیرواقعی نتواستندبکند اتوماتیک خوداش شلیک میکند حتی هواپیمای خودی راهم زده یک عده که تایم انها تمام شده بود برگردند به منزل مانده بودند که شلیک بعدی را  نگاه کنندنبایادزیاد حساس بود