بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- کلیپ حضرت مرحوم علی سلیمانی  رحمت الله علیه نگاه میکردم- بسیار متاثرشدم چقدر  نسبت به امام حسین علیه السلام  ان عظمت عمیق درک کرده بود- برای چند نفر  کلیب رافرستادم وات ساب بیان کردیکی یکی –گذاشتم پس از مدتی پنچ تائی عمل کنیم- باخودم گفتم  جناب سلیمانی  صدای من را میشنوی –جواب دادبله- گفتم حضرت قاسم سلیمانی رادیده ای گفت کنارم است- گفتم وضع شما چگونه است چشمم به یک  گلدان سفلی زرد رنگ افتاد که هنوز خاک هستیم – وگفتم من درچه حالی هستم  اشاره به گل کرد درداخل ان یکبرگ کوچکی ازیک گیاه بریدند دران گذاشته بودند درحدود سهسانتیمیتر از خانم پرسیدم اسم این گل چیست .-ودخترم امد وگفت سانسوریا بعد خواهم گفتدروزمعین درپارک علامتی بفرستد- درلندن بودم روی ظبوط حاصی به یکپارک رفتم نزدیک ظهر روبروی من یک بلوک سفید رنگ  بلند وپهنی بود توجه منرا موشی که داخل  ظرف های کمپوت میرفت بهم زد-من باقی ماند  ساندویچ را برای اوگذاشتیم- ناگهان فردی قدبلند با بارانی سفید ودماغ تیزی ازپشت شمشادهای  دیوارمانند نزدیک من  به نزدیک امد وگفت شما اطاق  نویسنده معروف را  دارید تماشامیکنید نویسنده فلان کتاب اینجا جای امنی نیست