بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-امروز شنیدم که اقای  حسن بنی صدر  رحلت کرده است- سخت مخالف ایشان بودم- ولی بهخاطر سیدبودن ایشان بحثی زیادنمیکردم-ولی درتعجب بودم که چگونه  قدعلم میکند وبقول یکی از علما  روی سنگ پای قزوین- ازرو برده است- ان محبوبیت اول کمی شگفت انگیزبود- ایران قحط الرجل بود ساختن الرجل گاربس سخت است وشاه ملعون اجازه انرا نمیداد همه مردم بنحوی سیاسی شدهبودند که کاری به اسلام نداشتند به سمت سکولار میرفتند- دردبیرستان انواع   چپ انواع پیشگام انواع انقلابی مردم- انواع سوسیالیست –انواع مجاهد انواع مائویست بود و بهترین افراد کسانی بودند که درکار خودتکنو کرات وساکت ومردم دار وتاحدی کاریزماداشته باشند اکثریت سمتها باانها بود- وانواع طرفدار غرب- تقریبا انواع های مختلف میتوانست زیر چتر اقای بنی صدرباشند وکم کم  بارشد  جریان امام الراحل ان عظمت ایشان خودرا کم کم تاریک نشان داد وبعدخودرا  درحدنهایت خراب کرد وخیلی ماهرانه- درحوزه بحث تقیه مطرح- شداین حدیث که امام صادق علیه السلام کهمیفرمایند دشمنان ما ساده لوح هستند اگرانتقادی کردند که مردم را جلب کرد یک خودی انتقادبزرکتری بکندوجریان ازدست انها خارج کند حضرت زرراه مریضشد وحتما امام صادق علیه به ایشان فرموده بوده است ازخانه خارج نشو ونقش خودات بازی کن بزرگان عباسیان پیش او امدند- درحالیکه قران دررویسینه ایشان بود  به اوگفتند دم مرگ حقایق رابگو- ایشان فرمودند ازاینخانه خارج نمیشود قول دادندویکنفرازدوستان هم بود- ایشان گفت سواد من ازلحاظ درک حدیث واستنباط ازحدیث به مراتب قویتراز امام صادق  علیه است ومن همه مشکلات را ازطریق قران حل میکنم وتمام  ان احکامی ازحدیث گرفتم پاره کردم ودارم ازقران استنباط میکنمکه دم مرگ همه را ازقران بدست بیاورم وملک الموت ببیند که فقط کتاب قران درروی سینه من است- انهاگفتند خدا پدر تو بیامرزد که مارا با حقایق اشنا کردی وپولی گذاشتند رفتند- دوستی گفت من شمارابنحوی دیگر میشناختم فرمودند ایرا امام صادق علیه السلام بهما اموخته است هم قبرمنرا اتش میزدند وهم امام علیه السلام میکشتند با تقیه  دین وافرادنجات پیدا میکنند-ممکن است بعضی ها با جریانات مخالف باشند وبعضی ها بدین نحو تقیه میکنندکه تشخیص بسیار سخت است درفرودگاه نجف که به ایران میامدم یک سید بزرگواری جوان وروحانی بود- بی جهت پرسیدم اوضاع چگونه است-ایشانفرمودند من ازجریانات بالامطلع هستم همه اشکال به رهبری میرسد این ززلزله ها وسیلها بی جهت نیست مال مردم نیست مال رهبری است-برای انکه ایشان عاشق نظریات سولارها هستند هیچکدام ازرومبنای اسلامی نیست واین وضع را بوجود اورده است حتی م به حضرت مرحوم ایتالله العظمی  منتظری رحمت اللهعلیه وهم چنین مرحوم ایت الله العظمی شریعت المداریهم امکان دارد- –حال دورا ه است یا تقیه کرده اند ویا اصولا فکر خام خودبوده است انرافقط بعضیها  ممکن است درک کنند من نسبت به اندو تا مشکوک هستم  واحتمال غیربشربودنهم هست