بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-خبر جانسوز  رحلتحضرت ایت الله العظمی صافی  گل پایگانی- من را شوکه کرد  به خندان شریف اش وطلاب گران ارزش ایشان وبهمه دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم- گرچه اخباربسیارخوب بیانگر بهبودی ایشان بود ومن تصور کردم دعاها مستجاب شد- خداوند منان ازان ابرهای گرانقدر عظیم رحمتهای ناب بر ایشان ببارد واینده ایاشان بهتراز گذشته کنند- وقبر ایشان مرجع ازاده مردان  وزنان جهان کند وایشان درقطعه ای بهشتی جای دهد- من که درگروه  بودممرحوم استاد حق خواه- استاد اخلاق ما بود رحمت الله علیه ایشان شیفته حضرت صافی گل پایگانی بودند مداوم به قم مرفتند  وکتاب های ایشان درمبارزه بهائیت منحوس بدست میاوردند  وبیان میکردند گرچه درمبارزه با بهئیت نبودند که اسوه کتب ضد بهائیت بود اگرمن اشتغال وگرفتاری خانوادگی نداشتم یک دوره نزد ایشان تلمذ میکردم- نظر حقیر اینبود روسیه میخواست ایران وعراق را باهم متحد وضد انگلستان کند واین دین بهائیت را راه اندا خت انگلستان بدل زد- سازمان جاسوسی بسیارقوی روسیه درایران وعراق  اسرار انگلستان فاش میکردند انگلیسی ها  دراران اندکی از روحانیت داشتند ودرعراق هم داشتند ولی جواب گو نبود برای مهار روحانیت این بهایت را پر وبال دادنمن مدتها دراین فکربودم چراکتابهای انها فارسی وعربی مغلق است بعدا که به انگلستان رفتم متوجه شدم انها اخبار رامغلق و وسنگین نیم خورده ونیم جویده بنگارش درمیاورند حتی خانم دکترهم متوجه نمیشود که چه میگویند گاهی گاردین یک شرح وبسطی میداد دکترپیوندی درفرانسه گفته است مردم ایران ساده لوح هستند من حاظر هستم شرطبندی کنم که ایرانیان درسیاست اگاهتراز انگلستان وفرانسه است روزی به میوه قروشی رفتم باوجود اخاری درباره علت گرانی میوه  در رسانه ها نبود وگفتم چراموز اینقدر گران شده است  ایشان گفت ما قبلا به فلان کشور افریقائی سیب میدانیم پایای موز میگرفتیم- جالا سیب نمیدهیم وبا دلار میخریم ودلارهم بسیار گران شده است وروزی درباره مالیات مفصل صحبت کرد اینگلیسی ها وروس ها این سبک مغلق را درست کردند که ایران وعراق متحد شوند وتا میزانی وزنه شوند بنفع انگلستان برعلیه روسیه- توحید ونبوت وامامت بهائیت مفتضح درحد جوک است باتمام تفاسیر کنجکاوی من اینبود درتمام جزیات من اگاه شوم وایشان مهارت عظیم دردرک ایننوع مطالب داشت لبخند ملیح پیغمبر گونه ایشان هیچگاه ازیادمن نمیرود وانشاالله درقطعه بهشتی با بزرگان درگشته درخدمت معصومین به درک و نشاط عظیمی نایل شوند و  وبرای همه درخواست عطا ورحمت واسعه ونابودی این ویروس منحوس را  طلبن نمایند انشاالله