بسم الله الرحمن  الرحیم-نظریات شخصی است-چندی پیش سری به سایت کلمه زدم- ایشان داد سخن درباره نفیه ازدواج موقت میداد به جای اوردن استدلال احساسی  برخورد میکرد که ملا دخترتان ویامادرتان به عراقی  بخاطر ازدواج موقت بدهید- حکم الهی حکمت است ربطی به احساسات ندارد ولی اگرخوبدقت کنیم خواهیم فهمید عمل صالح است وبا احساسات بارورشده کاملا منطبق است- دشمنان شیعه چون  تایر انران میشناختند  اهرمها وحربه  هایی رابوجود اوردند مثلا خمس – اصحاب—خلافت -  معصوم- وغیره- فرض کنید- یک مسءله  ریاضی  بنحوی حل شد- ولی درتجربه جواب چیزی دیگربودکدام را باید قبول کرد مسلما تجربه را  -در تمام ملتها وجوامع فحشا حضور دارد چرا طبق قانون اسلام هم استمنا حرام است وهم اخته کردن حرام است وغریزه وقتی که کیسه پراز منی شد ایجاد فشار مکند و  ازارواذیتی را بوجود میاورد تنها راه خاموش کردم واطفا شهوات یک رابطه درست جنسی باجنس مخالف است- خوب ازدواج دایم ه معنای ازدواج همیشگی است یکی از علمای وهابی درجوار دانشجویان سعودی در  فیلپین همینسمپله سپوال میکند چه کنیم میرفکاید که ازدواج کنید وبعد بهانه بیاورید وطلاق دهید این یکنوع فریب است که ممکن است به ضرر ان خانم  تمام شودودرضمن مهریه کلانی باید داده شودپس راهحل ندارندغیر مستقیم فحشا را رواج میدهند- از جناب ابوحنیفه درباره  ازدواج موقت- سءوال کردند ایشان پاسخ دادندمن  ازدواج موقت را قبول دارم ولی شما خود دانید گفتندیک راه حل نشان بدهد- گفت با جوان امرد که هنوز بالغ نشدند نهمردهستندونه زن هستند گفتن اگرقبول نکردند چه فرمودند بازور عمل کنید من کم کم  با ملاکی گفته است که یک ارانی بهتر از علمای شما است-که بگرداش  درعقل نمیرسید خواسته از اعراب انتقام بگیرد ودین راخراب کندمانند بخاری وبسیای از ایرانیان- بخصوص مانی ها-مانویان درفکر انتقام بودند—ومسلم اس زنا به مراتب بهتراز  لواط است پس عقل حکم میکند که ازدواج موقت بهتراززناولواط است هم از پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم است  وهم از طریق امام صادق علیه السلام است اجروثواب  ازدواج موقت بالاتراز ازدواج دایم است \س از اگر ازدواج موقت تعطیل شودثوابی  زیاد ازدست میرودوبایدجای گزین داشته باشد ودرضمن مشخص است از طرف خداوندمنان تاءید شده است وان مشکل باید بنحوی  حل شود نه انکه رها شود