بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات  شخصی است- سایت کلمه اخیرا یک جوانی  به نظرمیرسد ایرانی است- که خارج  شاید دانگلستان متولدشده است و  چه مذهب سنی من نمیدانم اسمان وریسمانی  بهم وصل کرد که من نمی توانستم چه چیزی میخواهد اثابت کند وسرانجام منظوراشومنجر به  ضد شیعه شد که هیچگونه پایگاه عقلی نداشت شعارداد ودرضمن از جناب اقای  علی دشتی  کهزمانی طلبه بوده است وبعداز لباس خارج شده است به ظاهر ضدشیعه است درواقع ضدعلمای شیعه است که ایشان میکوید من درخانه همه ایرانیان  بهظاهرشیعه رفتم وکتاب  ایشان  بود دال بر نادرست بودن شیعه است- تمام روشنفکران ایرانی  بخصوص کسانی که قبلا طلبه بودند وحال ضد مذهبی شدن – همگی تحت تاثیر پیشرفتهای غرب وشرق بودن که  بعضی از مسیر را توسط انقلاب های خونین طی کردند- اما علمای شیعه  هرگز چنین نکردند-  وباعث بدبختی این مملکت شدن- کاملا نشانهای از سفاهت وحماقت درانها دیده میشود- علق عقب ماندگی درایران اول حکومت ها بودند ودوم خوانین درکل اریان حاکم بودند  وبخوبی مدانستند بیسوادی  تنهاراه نجات انها است-ودوم فقر-من قبلا مدتی درسیستم اموزش عشایری فارس بودم این سازمان بسیارماشین داشت وبعد درسراسرفارس توزبع شد یکی ازدیبران عشایری   حاضر شده وقت بیکایرماشین اش را باخوداش در اختیارما بگذارد ایشان اهل عشایر  اطراف فرشمند و فیروز  اباد بود منطقه خسروو ناصر قشقائی   که خوانین اجازه تحصیل نمیداننوایشان مخفیانه ه راهدوری میرفته است ودرانجادرمدرسه کار میکرده است وبعداز تحصیل بر میگشته وسپس به دانشگاه میرود وتعدادی مدرسه درانجا ساخته میشده است که سهم عشایربسیار کم بوده است تا انکه خسرو ناصر قشقائی  به ایران بر میگردند ناصرخان  فوق تخصص پزشکی جراحی قلب از امریکا داشت وسعی کرد یک بیمارستان دران محل بسازد- خسروخان  ایشانرا طلبید وگفت تو انسان درست وبسیار اگاه هستی ومنشکار بعنوان ریس دفترخودم انتخاب کردم ایشان گفته بوده است- زندگانی من درشیراز است وانجا دبیر هستم ونمیخواهم شغلم را عوض کنم خسروخان پفته بودمن  دوبرابر حقوق میدهم .بهراحتمیمیتوانی بهغرب رروی   مقیم کامل شودودرانجا ریس دفتربخش تجارتی من هم بشوی من گفتم من تصور کردم  ایشان غرب روشنفکر شده است ومن میتوانم مقداری از ایشان یادبگیرم-وگفتم   سهروز دراختیارشماخواهم بود ایشان بیان کرد سعی ند عشایر تا دبستان بیشتریاد نگیرنند اینها یادکمونیست میشوندویا سکولار میشوندومسئله درست میکنند به دختران دانش اموز بگو ارایش کنند ولباس سکسی بپوشند وزنگ تفریح برقصند یکدفعه گفت الان وقت ارتباط با سیا است وبه ساعت اشاره کرد که رمز  مطالب خودرابه سیا می فرستد به اطاقی رمرز شد ومن هرچه زمان پگذشت فهمیدیم ایشان  عوض نشده است بله بدترهم شده استمدتی دراطاق پیش ایشان میخوایدیم مثل خرس  صدا میداد وامدن درسرما در راهرو خوابیدم رفتم به سپا گفتم جریان این خرس این است- سپاهیکسری نوجوان بعنوان گروه  بهداشتی  فرستاد که درضمن تبلیغ انقلاب هم میشد درضمن ایشان فرمود دراطاق شراب ومواد وتریاک بودوخانوداه درامریکابودوخانم شیرازی انجابودن خسروخن متوجه کار این نوجوان شدند وگفتند دیگر نیائید وگرنه کشته میشود وسپاه باهلی کوپتر اینوجوانم ملح کر به سمن ایشان فرستاد وبا هلی کوپتراز انهادفاع کرد دوتاز جوانها شهید شدندوایشان عقب نشنی کرد وافراد فراری شدن  وان دونفر   تسلیم شدند ودردادگاه گفتند منافقین باانها درتماس بودن وه انها قرص سیانور داده بودند که خودکشی کنند واسراری فاش نشود که گویا قرص را گم کرده بودند- منافقینی مداوم ا ز حقوق بشر و ازادی زنوغیره صحبت میکنند بعنوان عامل سیا عمل میکنند .نمیخواهند اسرارانها فاش شود خسروخان توصر میکرده است  امریکا از واشنگتن یک موشک به جماران میزند- رهبر معزز در تفسیر سوره ممتحنه میفرماید که کافرحربی یک اشکار مینگند ویکی  درظاهر دوست است خنجراز پشت میزند ویک عده به کافر حربی کمکمیرساند همه اینها کافر حربی هستند- اینها روشنفکران ساده لوح فکر میکنند بازور همه چزدرست میشود که بسیار کار احمقانه است مردم باید با علاقه و دوست داشتن به سمت هرایدولوژی برونندولی اسلام عزیر دراول  کمی مشکل است زیرا باهوای نفس وشهوات مخالف است غرب بعلت انکه ازادی ها میدهد وسعی میکند وضع اقتصادی تاحدی تامین کند دران انقلاب رخ نمیدهد هم اکنون قانون سفت وسختی درست کردند که کسانی وارد گنگرشدن وانجارا اشغال کردندمجاکمه شوند ولی تا امروز کوچکترین عملی انجام ندادند واقای ترامپ هم محاکمه نشد ارام ارام بایدمردم بیدار کرد من از سایت حضرت ایت الله العظمی شیراز ی درس می اموزم این سایت دراخباراش بیان کرد که چند جوان کویتی شیعه گروهی راه انداختند وتبلیغ دین شیعه میکنندمداوم عدهای انهارا تهدید میکنند که هدف شما براندازی حکومت وبرپا کردن حکومت شیعه است – درکشورهای اسلامی دوتا اوقاف است اوقاف شیعه واوقاف سنی  چون فهمدیدند که اوقاف شیعه هم به انها کمک میکند باید اوقاف شیعه زیرلوای اقاف سنی باشد انجا ازادی است  زنان نیمه برهنه روسی انهاهم رقص عربی میکند- قران بیان جالبی دارد میفرمیاد خداود الغنی والحمید است کسی غنی است  محتاج کسی یست پس شما به دین الهی نیامیدید ضرری به خداوندمنان نیمخورد ولی نسبت به همه حمید است  بزرگوار وبخشنده ولی اگرجنایات وظلم کردید  مجازات دارد- رهبر معزز در مقاله نحوی تبلیغ دین میفرمیاد مسائل روز را مطرح کنید ونظریات اسلام را بگوئید وشروع کند از واحدهای کوچک عمل کنید تا مدیریت کارهای بزرگ را یاد بگیرید یک حدیث بسیارجالب است که اموزنده است عدهای  کهبریمن مشخص نشد که از کجا امدند به مدینه وسنی شدن حضرت امام صادق علیه السلام یک شخصیت بارز  را فرستاد وفرمودند برو وتبلیغ شیعه کن- ایشان  وانها گفتندوما به استخاره با پرنده معتقد هستیم که این ریشه تاریخی دارد این استخاره اساس اش برکلاغ است کهچن تا قاره کند ودوم اگر اردکی بهمنزل امد انرا به فال نیک  میگیرنند وانرا نگه میدارند که برکات مداوم برسد وگفتند شیعه این نوع استخاره را قبول ندارد  امام صادق علیه السلامفرمودند وبرو بگو اگرکلاغ امد قاره این نشانه بسیارخطرناک است وتوجه به خداوندمنان کنید ومثلا نذربدهید  وغیره  واگرکلاغ امد سه قار زد این هم شوم است باز همان کارا بکنید واگر پنچ قارزد این برکات میاورذ پرنده امد بها ناب ودانه بدهید ولی اسیر نکنید وهروقت خواست برود اینهم برکت میاورد همگی انها شیعه شدن