بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- گفتمان- اقای نوری زاد- بااقای حسین دهباشی- دیدم ایشان بسیار ساده اندیش  وهیچگونه از  تاکتیکهای تبلیغاتی امنیتی رادرک نمیکند  وبنظر حقیر سپاه  برتاکتیک های امنیتی  نظامی غرب وشرق مسلط است ولی ایرانی نشده است بکارمیبرد بایادهرکشوری   برای خودبسازد- درمرکززرهی بودم ضد اطلاعات منرامیخواست فلانی فردی خوب نیست – دوحالت داشت یاازنظرانها فردی خوب نبود  ویا  فردی ازانها- یاازمن تعریف کردهبود وبعدگفتهبودنماینده حضرت عبدالحسین دشتغیب علیه السلام ورحمتالله علیه است که دروغ بود بفرماندهخودم گفتم سخت ناراحت شد وگفت بارهادرجلسه من راجع بتو مطالبی گفتم ولی چرا ول نمیکنند یک تاکتیک اش  هرسال  اطلاعات کامل میگرفت  وبرای  دادن گواهینامه پایان خدمت موقع زهر چشم دادنبود وباهرکس بنحوی عمل میکرد من وارد اولین میز شدم قیافه برج زهرمار گرفت- وگف نمیدانم چرا پرونده تودرتهران گم میشودوما مثلاازشهربانی  اطلاعات خانه های قبلی واطلاعات ناقص گیبراوردیم حالا درست  این فرم کامل کن ومن کامل کردم گفتم چیزی دیگرنمانده است گفت که چرایک لیفت  به من بزنی – رفتم میز دیگیر با   چهره بشاش گفت ناراحت نباش ایشان صبح باخانم اش بگو ومگوداشته  است برو من اگرنقص داشت خودم برطرف میکنم حال ان فرد که مذهبی وبلطورکلی  از مرتاجع دفاع میکرد وگاهی بد بودبه اصفهان رفته بود  ونزدیک مرجع رفته بود گفتند مگر نمیدانستی کهاین مرجع ضد ما است چرارفتی هرچهگفت نرفتم مداوم ادرس دادند وتوی همام میزاولی رفتهبود باز همان بازی دراوردهبودند وگفتندامتحان فوق لیسانس را به دلت میگذاریم وایشان ازکوره درفته بود وانها پروندهراپاره کرده بودند ومن نمیدانم چه شدکه کارش رادست کردند- مثلایک نفررا از دشمن میگیرند وته ان  تاندازی مهمات کار میگذارند وکهنتویط ماهواره ویاسروصدای زیادمنفجر میشود انرادریک وتاسقف میپوشنانند ودریکجا منفجر میشود یا دریک تپه یک مخزن اب قرارمیدهند وروی ان میپوشاند که حاوی صد کیلو مودمنفجر است وچند کوزهو کاسه اطراف است با اهرم اب بالامید دریک شرایط منفجر میشود درهرحال کار به این سادگی  ها نیست درک واقعیت فقط درسپاه است