بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- نقدی بر خانم – فرح اصولی – ایشان فرمودند  باامدن انقلاب اسلامی ایران دنیای من عوض شد- دیگر ایران  سرزمین  محل تولد ورشد من نیست- ومیبایست مهاجرت کنم-مادران رامردان بخوبی درک نمیکنند که مایل هستندسرفرزندانشان  بریده نشود ورشد کنند وبا شخصی هنرمند دیگر فیلمی از تاریخ نیشابورکه ایشان مینیاتوری انهارا درست کرده است  تاریخ نیشابوررا به بدین صورتکه فرد مرد سوار براسب بربالای  کوه نیشابورمیتازد ومیگیود من فرزندان ومردم نیشابور از دم تیغ حتی بچه ها  را گذارندم گاهی کغول است وگاهی ترک است وگاهی تاتاراست وغیره  خوب مادر انها نمیخواهند که فرزندان انها کشته شوند ولی مادران انهای نمی خواستند فرزندان خودشان سربریده شود- حل این معما چگونه است؟؟ حل این قضیه بایدمسئله وجودراحل کنید بایدبرسر بام دنیا نداداد به خداوندیکتا ایمان بیاوریدتارستگارشوید واین اتفاقات نیافتد بلکه برعکس شود- منتعجب میکنم که چشن هنر چگونه خلاقیت هنری رابوجود اورد لطفا شرح دهید خلاقیت دردرک وجود است جواب نمیتواند غیراز رئالیسم  باشد ان رائال بنظر شما خلاقیت ساز بود-بااصالت وجود درتضاد است بناچار کسی که باحقایق واقعیتها شگرف وانسان سازدرگیر میشود  خلاق نیست بلکه احمق است- وبایدچون اتش سوزنده هنر وعلم وواقعیتها وحقایق مکهمخالفت میکند ومانع میسازدبرخورد کرد ولو سراش بریده شود وتاحدی زیاد مادراش لایق نبوده است