بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-پرنس فیلب شوهر خانم ملکه الیزابت دوم بود- هردو   فوت کردند- یک قانون کلی دردنیابود که پادشاهان باید  از خاندان پادشاه زن بگیرنند  حتی اگر ان پادشاه مال جای دیگری باشد-پرنس یونانی بود مردی بسیار زیبا وبسیارباهوش- وسیاستمدار—انگلستان چشن ومراسم زیاد دارد- بیشرین کشور مراسم وچشن قبلا  ایران بوده است  چشن زیاداشته است به مناسبت  های بسیار- وجالب است ایران قدیم بیشترین فرقه مذهبی داشته است- دریک دهکده کوچک  البته تردیدازمن است بین شصت وپنچ فرقه بوده است ویاشانزدهنفرچون انزمانمن خیلیتعجب کردم شصتوپنج درست است بعضی فرقه ها فقط سه نفر  طرفدار داشته  است- تاثیری مخرب درعراق گذاشته است بخصوص درشهرهای مرزی منجمله بصره دین وقتیکه از سرچشمه جداشد مبتلا بهفرقهسازی میشود وفرق مداوم تغیر  درونی میکننند واین طبیعی است خداوندمنان درقرانمیفرماید هرچه نمیدانید ازمن وپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم سئوال کنید  ازخودتان نسازید دینرافرقه فرقه نکنید  دروز قیامت من داوری میکنم اشکالفرقه سازی شما رابیان میکنم   ومثبت بودن حکم خودم رااثبات میکنم بعدشمارا به جهنم میفرستم-دمکراسی عقلانی-که بقول عالمی دنیا دارد  چه بخواهدوچه نخواهد به اینسمت میرود