بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- بنظر حقیر – حسینه ارشاد میبایست بازگشایی شود- و دوره پهلوی بخصوص دوران  رضا شاه شود مخصوا جامعه از لحاظ فرنگ عمومی وبالاخص فرهنگ مذهبی  و احزاب وعلت برتری حزب الله وتحلیلشخصیتها و فرهنگ سینما  وتااتر و تحلیا   فانگر شهدا وسینمای چهاد مقدس تح که نسل جوان باگاهی دقیقاز گذشته به حافظه تاریخی وصل شوند وبعدسیری که  ایران طی کرد وتبدیل به بهار ایران نشد تبدیل بهار اسلامی ایران شد ومسائل دیگر- درباره اینکه امام الرحل صلواته اللهعلیوالسلم دستور جهاد نداد منهروز ولو دردانشگاه درس نداشتم از صبح تاتعطیلی کتابخانه دردانشگاه بودم ولی هرگاه کمی بی حال بودم  بعداز ظهر بهخانه میامدم وغالیت  مسافتی زیادی  پیاده میامدم کهخستگی مغری  تاحدی برطف شود واگر باتاکسیمیفتم زودمیخوابیدم وعذاب الیمی بودکه مادرم من رابزور بیدار میکردکه غذابخورم- من به چهارا زند رسیدم  سرچهار زند برج بانک  صادارات است جناب مهندس طاهری بایک سامسونت ازبانک بیرون امد من رادید وفرمود اینجا چه میکنی جریان گفتم وفرمودند دیگر پیاده نیا وباتاکسی برو من که زن دارم خانهمیروم باید پاک سازی کنم که کاری اسان نیست چه برسد بهشما- من قبول کردم وگفتم وضعین  دارد بحرانی میشود بچه هار شکنچه میکنند ومیکشند  ایامانباید دراین شرایط سخت یک گوشمالی بدهیم ایشان فرمودند خیلی را  شروع کنیم وبدنیا جهادرا به دنیایادبدهیم ایشانفرمودند خودمن بفکربودم شب خواب دیدم یک سی بسیار عظیم الشان وبه ایشان جریانراگفتم- ایشان فرمودند دست را راست کن وپانزده دانه جو دردست من گذاشت ومن از چهاد منصرف شدم سامسونت رابازکرد دوتا نارنجک دراطراف ان انبود کدامشماقصد  تخریب دارید گفت این نارنجک ها  مشقی هستندبرای ترساندن ساواکی است  منحاضر هستم بهشما ازاینوه نارنک ویککلت بدهم ولی شماجربزه نداری واین بیچاره رامیکشی باید زرنگ باشد سامسون درجوب بیاندازی وسوارتاکسی یاوانت شوی وفرار کنی- دو تا  کتابچه کوچ  که درباره اسلام چاپ شده  بودبیرون اورد که همیشه درکیف توباشد فقط بیکاری بخوانی الان من دربانک تا نوبت من شود یکیراخواندم ومنبعدا همه راخریدم بعضیراخواندم ومادربچه مابقیه  را  به یک کتابخانه تازه  نزدیک خانهما داد ایشان دومقاله بیرون اورد ایشان مقلاتی که دراینده برای دولت اسلامی دررشته من=مهندسی راه= نیازدارد دارم تهیه میکنمکهبهمحض شروع حاج واج نباشد بداننند چه بایدکرد وچهارمقاله به علمادادم ایندومقاله کامل میکنم وبهعلمامیدهم وشماهم در رشته خود چنینب ب ودانشجویان ترغیب کن درشته خود چنین کنند

<