بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-ىر  کتابخانه  تخصصی الرضا علیه السلام بودم  صدای اذان کلی راشنیدم ولی صدای اذان  نماز رانشنیدم وقتکه الله اکبر برای رکوع بود شنیدم جمله ای که نت برمیداشتم تمام کردم وبه سرعت به نماز که درچند قدمی بود رفتم  صف اول مردان چندنفربودندصف دوم مردان تانصفه بود وصف خانم ها ازگذشته بیشترشده بود سه صف کامل بود   یکی ازخدمه فرمودندعجل کن ومن  دراخر صف اول  قرار گرفتم-  دیروز  تمام صف اول مسافربودند- درحین نماز  تغداد ششنفری مردان  بهما  اضافه شد نماز اول تمام شد بغل دستی فرمودند شمانماز مارا فردی کردی خواستم بگویم غیب میگویی ویا به شماوحی شسده است درثانی من اخرخط بودم نماز راکهنمیتوانستم بشکنم  وایشان فرمودند حالا بهعقب برو من گفتم تابحال چنین چیزی نشنیدم حتی درحوزه ولی از حضرت ایت الله سپوال میکنم ایشانکمینارحت شد وفرمودند بعضی از مراجعه معزز  این حکم دادند-شما عقب بروید ومن عقب رفتم وهمیشههم عقب بودم  وروز بعد  موقع نماز  بهاولینماز نقلی  بسیارکوچک دودرب توسی رسیدم  ویکجوان کمی شهار خودساخته خوبی دادکه بعدا موردتوجه یک فرد پخته وتاحدی ثروتمند واقع شد وبعداز نماز من بهیک سیدروحانی بسیارزیبا رو وبسیار تلطیف شده رفتم وجریان را گفتم ایشان فرمود  تافاصله ای اشکال ندارد ومنهم گفتم به ایشان تایک گوسفند خوابید اشکا ل ندارد درثانی اتصال برقرار است نیت مهم است برفرض من فردی خواندم وشماجمعی خواندی جمعی شمارا بخاطرم فردی نمیکنندایشان فرمودند  من طلبه همین دانشگاه  دراین صحن هستم منظور دانشگاه رضوی روزی یک بنده خدا امد برای ما سخنرانی کند همینمطلبراباین کرد که مردم متاسفانه انراجاانداختند وچنین چیزی در فقه مانداریم وبههیچ وجه من الوجوه درست نمیشود