بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-  شب گذشته- که دیگر عادت بیرون رفت ندارم برنامه مفصل مطالعاتی دارم ویادشت کردن وگاهی بعللی  تاخیرمیافتاد خلاصه مادربچه ها من رامجبور کرد- بحث سیاسی پیش کشیده شد-من کدهای فراونی اوردم که نسبت به جهان سوم در اقتصاد ما  پیشرفت زیادی کردیم ودرفرهنگ حرف اول رامیزنیم وازقید کشورهای غربی ازاد شدیم مهم نیست که انها درباره ماچه میگویند-مابایداز  نکا ت مثبت انها استفاده کنیم وجلوی ضرر زدن به خودمان راباید  جلوگیری کنیم ودرضمن  نقاط ضعف های ساختگی انهارا برطرف کنیم این کشوراردن مردم یکپارچه دارندمیشوند نه دمکراسی اسن نه لیبرالیسم است  و نه خقوق بشر است ونه حقوق اسلامی است اگر درانگلستان این امر رخمیداد ملکه ایزابت ده بار  بروی بالکون میامد و  معذرت خواهی میکرد ولی پادشاه اردن چنان حقی ندارد حتی پلیس بامردم درگیر میشود- دریک  گردهمایی صلح امیز-از  کدام دستور اسلامی  از ان میشود چنین استنباطی که اقایان میکنند کرد- چه پاسخی دارید اگردارید روکنید-من گفتم  شمادرغرب نرفتید اینها ظرفیت  اسلامی هنوز ندارند- شخص خدمت امام صادق  علیه السلام امدگفت یا امام علیه السلام یک کسی درته چین امروزه میشود  منچوری ایا  ما باید بهانجابرویم ویا  نرویم پس چه کسی مسئول انجا است امام علیه اسلام فرمودند من مسئول  هستم- انها هنوز ظرفیت  دین اسلام راندارند نسبت بهعقل  محاکمه میشوند ودربرزخ دین بهانها عرصهمیشود که عقل عظیمی به انها داده شده است من یکنفر درانجا یافتم که لیاقت قبول دین رادارد بهانجا رفتم اورا  تعلیم دادم وبعدفرشتگان واجنه  مسول  زندگانی ایشانهستند وکتاب  های را برای ایشان میفرستم من سربه کتاب خانه ایشان زدم درحالیکه مهدس نگهداری وتعمیرات  کارخانجات است درسطح دکتری دارد-کتاب های خوب اسلامی ورمانهای بسیارخوب وکتبهای دستورزبان انگلیسی همگی ازروی حساب کتاب بوده است که درجوانی انهارا تهیه کرده است وخیلی اصرارداشت من ازاین کتابخانه کتاب به منزل بروم ولی من  خودم انهاراتهیه میکردم یک کتاب دیدم بنام خاطرات  سفیر- من تصورکردم  یک سفیر ایران این کتاب رانوشته استگویا خانم ایشان درشهرداری این کتاب بعنوان کتاب مطالعاتی وامتحان هم دارد- ولی نویسنده-خانم ای است بنام خانم نیلوفر  شادمهری چاپ پانزدهم روی جلد یک لیوان شراب است واطراف لیوان خارهای درختان است یعنی حرام است من برتاید مطالب همان جا از کتاب کد اوردم ایشان شگرد ممتاز  فوق لیسانی در طراحی صنعتی است که بورسیه یکی از معزم ترین دانشگاهی فرانسه دراین مورد قبول شده است دونکته دارد اول  دانشگاه ایشان رابخاطر حجاب نپذیرفته است وبه دانشگاه دیگر رفته است ودرثانی مداوم به اقایان فرموده است باعرض معذرت دست دادن خانم ها بهمردان ازلحاظ دینی جای نیست وحرام است-مسئله معذرت خواستن استمن رادعوتکردند که دراموزش وپرورش  استان  جزو هیت پاکسازی باشیم پرونده ای از ارگانهای مختلف وخوداموزش پرورش  میامد وماپرودنه تشکیل میدانیم وبه طهران میفرستادیم پساز سه  بارهشدار یکجزوه قانونی برای مافرستادند ومارتوجیه کردند وگفتن که دیگر بهطهراننفرستید وما بهاندازهکافی سرمانشلوغ است و دشمن تراشی ماهم زیاد است ولی من قبول نکردم  وچالشی سنگین شروع شد وشرط بران شد یک حجت اسلام حقوق دان درسطح ممتاز به شیرازبیاید یک حجت السلام از طهران  که طلبه قم بودند فرستادند طلبه الشریف همیشه تاحدی فرهنگ فضا  را دارند قم فرهنگ ابوالفضلی دارد ایشان راوتجیه کردیم وکتابچه راخواندند وتفسیر کردندپرونده نفراول  ایشان امد واعا دروغگفتن کمال بیانصافی وحماقت است به بچه ها گفتند مخالفت کنید خوداینها میگونید فرد ازاداست بگوید ما این رزیم رانمیخواهیم ولی بهما میگفت امامالرحل فرموده است   ازادهستیم ومستقل هستیم  وغیره وما نواری که دانش اموزان ازایشان گرفتند  پخش کردم که سومین بار وباکمال وقاحت بهماخیره شد وحرفی نزد وتوبه ای نکردمن گفتم باعرض معذرتماپرونده به طهران میفرستیم  شماه یک دفاعیه برای خود درست کن- جناب حجت اسلام سخت عصبانی شدند معذرتخواهی ندارد قانون کشورهای اسلامی قانونی استکه تصویب شده است ومطابق قانون ایشان مجرم است شما یامقلد هستی ویامجتهد هستی اگر مجتهد هستی استنباط خودرابگو من درشیراز رفتم در سازمانی جناب میفرماید باعرض معذرتمابرویمنماز بخوانیم ومنگفتم شماشان خداوندمنان ونمازراپاین اوردید یعنی شان ان فرد بالاترازخداوندمنان است بفرماید شماهم اگر مانعی نداردبه نماز تشریف بیاورید لذا دست ندان به نامحرم حکم الهی است معذرت خواهی ندارد-شق ورق  سینه  جلو بیاندازید بگوید حکم خداوندالرحمن است  درقران خداوند منان درقیامت میفرماید الرحمن افرادی که تعهد را عمل نکردند به جهنم میروند خودتان تفسیرش راپیداکنید قران همین بس کهمیفرماید اگر کوهایبزرگ  عقل فردی باشد درمقابل قران ازلحاظ عظمت درتمام ابعاد ریزریز میشود ومعصومین درمقابل قران خاشع وخاضع بودند چه جای عذرخواهی میماند-من تا بهحال فکر میکردم که فرانسه از فرهنگ بالاتراز انگلستان است؟؟-ولی متوجه شدم احمقتراز انگلستان هستد گرچه صراحت دارند که اینمسئلهخوب است ولی ظاهرسازی ندارند درحایکه انگلیسی ها یک ظاهرسازی دارند