بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-به نظر حقیرکتب دینی ما  بصورت کلی درسطح کلاس ششم ابتدایی مانده است- مسئله بیان حق است- شخصی بنام حارث  همدانی از یاران حضرت علی علیه السلام ولی ساده لوح بعداز مدتی کوتاه اقایان فهمیدند حق با امامت است- ولی قابل پذریفتن نیست جای عجب ندارد توی امریکا  امدن به دیواریک مسجد شرا پاشیدن وکله وسر خوک را به دیوار مسجد چسپاندن وشیشه ای شراب که خالی بوده است کنار دیوار گذاشتند حرف انها این است ایندو را حلال کنید-اباید دلیلی که شراب وگوشت خوک حرام است تاانجا کهممکن است حق مطلب را ادا کنیم واثبات کنیم قران  وحی است جناب مرحوم  ایتالله مجد الدین محلاتی رحمت الله علیه پای ایشان بشدت درد میکرد- وفرزند ایشان درنیویورک استاد ادیان شناسی منجمله اسلام بود- ایشان تحقیقاتی کرده بود وفهمیدهبود دارو ومعالجه ای دارندکهتاحدی درد راکم میکند وپدرراخواستند  به امریکا بیاید- ایشان قراربود یک هفته برود سه ماه طول کشید- اسلام شناسانامریکامیالبودند با ایشان  جلسه ای داشته باشند ایشان بیان کردند ازقران استنباط های  کردن که درقم نشده است اینمانیستیم که اسلام جلومیریم این قران است اسلام راجلومیبرد وماباید یادبگیریم قران چگونه  اسلام راجلومیبرد- دربهشنت سطح مادی یک ملییونیم سطح معنوی است- مسئله مسئلهحق است نهاکثریت ونه اقلیت  هیچکدام ملاک نیست مگر با حق سنجیده شود حارث میگوید من در  حقایق شما شک ندارم ولی محفلها که بیشتر درخیابان بوده است مطالب بهنحوی میگویند که شک اور است ومن جواب ندارم وخلافترا جا میاندازند اینامر همچنان  روبه رشدبود  واوج ان در زمان امام حسن عسکری صلاواته الهعلیه واله والسلم است امروزه هر  مطلب نادرست که درهردینی ومذهبی باشد  مانوضف هستیم  بساط اش راجمع کنیم برای انکه بهراحتی به تمام ادیان انراتسری میدهندومذهب باطل  اسلامی طرفدارخودرا تاحد زیادی ساکت هستند ولی به دانشگاه اجازهدادند بساط انها راهم جمع کنند- زیرا سکولار  منتقدین سنگین خودرادارد ولی اجازهندار حق سکولار درکل نابودکند بلکه منور و  زینت دهند- امروز خانم ها به دعا توجه میکنندخوب است  ولی باسطح درک دردعابالارود شاید باور کنید پسرها درخانه عاشق اشپزی شدند  نوه من کلاس چهارم است  وبادوستاش بهمنزل مااز مدرسه امد درحیات فوتابل بازی میکردند ایشان کلاس فوتبال میرود وفوتبال اشبسیارخوب شده است واز دوستاش پرسیدم شماهم فوتبال بلد هستید ایشاگفت من فوتبال  کلاس رفتم ومنتخب هستم ومن گفتم نکته مهم فوتبال چیست وفرمودند یکضرب ودوضرب ومن گفتم روپایی بلد هستی نوه من خیلی خوب است ولی مال ایشان زیادجالب نبود-ادمه دارد