بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- یکبار به یک تفرجگاه درنزدیکی شیراز با  فامیل ها رفتم که به سمت سپیدان است  الاچیق ایی  درسهای درست کردند- دفتری  مغازه غیره ویکمقدارهم درختانمیوه کاشتند که درسمت راست شیب است ودرمقابل یک شیب دیگر است درنزدیکی قله چند ردیف درخت دارد این سمتها مسلما داشته است همه رانابود کردند- ونکاشتند درحالیه هم دستور دین زردشت است وهم شیعه- وچند  ابچشماه را بهم وصل کردند یک ابشار  کوتاه ارتفاع شده است کهیک استخربزرگ  ابدهی میدهد که توسط ان   درختان را اب یاری میکنند به سمت بالای کوه رفتم یک جنابی  چهارشانه مداری  وسایل بخود وصل کرده بود منتصور کردم ایشان درکوه میخواهد حککاری کند درواقعیتذ ایشانیکجنا مهدس هستند یک سازمان تفرجگاهی وپاکردن  محل ه رابوجود اوردند  وخواستند جزو سازمان بیناللملی ان شوند انها اران راقبول نداشتندکه شما اهل اینکار ها نیستید وایشان سعی زیادکرده است ورات راجمع کرد هاست وکتابچهانهارترجکه کرده است وتعلیم داده است وامدند و تماشاکردن ومجوز دادند وحال باید  ایران دردنیا اول شود- ایشان فرمودندپرندگان اول دنبال لانه هستند وسپس محل ارامش- به کوه نگاه کنخداوندمنان  شکاف های برای پرندگان درست کرده است وبه کوه نگاه یک خط بصورت جوب درست کرده است که میرزید به یک حوض چه ما فقط دورانرا سیمانی کردیم تمام این پرندگان شکار کردن وانها ازترس رفتند وبههمین طریق اهو ودیگر چرندگان راشمار کردند وانهاهم فرار کردند من بین دوشکاف کوه طبقه میزنم بعضیحفره ها گود تر میکنم وچوبرا ذاصلاح و بزرگتر میکنم- شمتشب اینجا باشید صدای بلبل ها را میشونید وحالا چنذ کبوتر و ودیگر پرندگان امدند ودر اینده مانند غرب اهو میاید کنارشما مینشیند- خداوندمنان هرچه خلق کرده است میخواهد همه ببینند وهراستعدادی که داده است بایدانسان باور کند حداقل مطالعات دراینموارد نقش بسیارخوبی دارد ایا سعدی وحافظ داشتن خوب است یامهم نیست-؟؟ انشاالله ما  عدم توجه شدهای  کذشتگان رابخوبی جبران میکینم واز خلاقیت های جهانی استفاده میکنم وخلاقیتهای خاصی راهم بوجود میاوریم- یاعلی مدد

</

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- یکبار به یک تفرجگاه درنزدیکی شیراز با  فامیل ها رفتم که به سمت سپیدان است  الاچیق ایی  درسهای درست کردند- دفتری  مغازه غیره ویکمقدارهم درختانمیوه کاشتند که درسمت راست شیب است ودرمقابل یک شیب دیگر است درنزدیکی قله چند ردیف درخت دارد این سمتها مسلما داشته است همه رانابود کردند- ونکاشتند درحالیه هم دستور دین زردشت است وهم شیعه- وچند  ابچشماه را بهم وصل کردند یک ابشار  کوتاه ارتفاع شده است کهیک استخربزرگ  ابدهی میدهد که توسط ان   درختان را اب یاری میکنند به سمت بالای کوه رفتم یک جنابی  چهارشانه مداری  وسایل بخود وصل کرده بود منتصور کردم ایشان درکوه میخواهد حککاری کند درواقعیتذ ایشانیکجنا مهدس هستند یک سازمان تفرجگاهی وپاکردن  محل ه رابوجود اوردند  وخواستند جزو سازمان بیناللملی ان شوند انها اران راقبول نداشتندکه شما اهل اینکار ها نیستید وایشان سعی زیادکرده است ورات راجمع کرد هاست وکتابچهانهارترجکه کرده است وتعلیم داده است وامدند و تماشاکردن ومجوز دادند وحال باید  ایران دردنیا اول شود- ایشان فرمودندپرندگان اول دنبال لانه هستند وسپس محل ارامش- به کوه نگاه کنخداوندمنان  شکاف های برای پرندگان درست کرده است وبه کوه نگاه یک خط بصورت جوب درست کرده است که میرزید به یک حوض چه ما فقط دورانرا سیمانی کردیم تمام این پرندگان شکار کردن وانها ازترس رفتند وبههمین طریق اهو ودیگر چرندگان راشمار کردند وانهاهم فرار کردند من بین دوشکاف کوه طبقه میزنم بعضیحفره ها گود تر میکنم وچوبرا ذاصلاح و بزرگتر میکنم- شمتشب اینجا باشید صدای بلبل ها را میشونید وحالا چنذ کبوتر و ودیگر پرندگان امدند ودر اینده مانند غرب اهو میاید کنارشما مینشیند- خداوندمنان هرچه خلق کرده است میخواهد همه ببینند وهراستعدادی که داده است بایدانسان باور کند حداقل مطالعات دراینموارد نقش بسیارخوبی دارد ایا سعدی وحافظ داشتن خوب است یامهم نیست-؟؟ انشاالله ما  عدم توجه شدهای  کذشتگان رابخوبی جبران میکینم واز خلاقیت های جهانی استفاده میکنم وخلاقیتهای خاصی راهم بوجود میاوریم- یاعلی مدد

</

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- یکبار به یک تفرجگاه درنزدیکی شیراز با  فامیل ها رفتم که به سمت سپیدان است  الاچیق ایی  درسهای درست کردند- دفتری  مغازه غیره ویکمقدارهم درختانمیوه کاشتند که درسمت راست شیب است ودرمقابل یک شیب دیگر است درنزدیکی قله چند ردیف درخت دارد این سمتها مسلما داشته است همه رانابود کردند- ونکاشتند درحالیه هم دستور دین زردشت است وهم شیعه- وچند  ابچشماه را بهم وصل کردند یک ابشار  کوتاه ارتفاع شده است کهیک استخربزرگ  ابدهی میدهد که توسط ان   درختان را اب یاری میکنند به سمت بالای کوه رفتم یک جنابی  چهارشانه مداری  وسایل بخود وصل کرده بود منتصور کردم ایشان درکوه میخواهد حککاری کند درواقعیتذ ایشانیکجنا مهدس هستند یک سازمان تفرجگاهی وپاکردن  محل ه رابوجود اوردند  وخواستند جزو سازمان بیناللملی ان شوند انها اران راقبول نداشتندکه شما اهل اینکار ها نیستید وایشان سعی زیادکرده است ورات راجمع کرد هاست وکتابچهانهارترجکه کرده است وتعلیم داده است وامدند و تماشاکردن ومجوز دادند وحال باید  ایران دردنیا اول شود- ایشان فرمودندپرندگان اول دنبال لانه هستند وسپس محل ارامش- به کوه نگاه کنخداوندمنان  شکاف های برای پرندگان درست کرده است وبه کوه نگاه یک خط بصورت جوب درست کرده است که میرزید به یک حوض چه ما فقط دورانرا سیمانی کردیم تمام این پرندگان شکار کردن وانها ازترس رفتند وبههمین طریق اهو ودیگر چرندگان راشمار کردند وانهاهم فرار کردند من بین دوشکاف کوه طبقه میزنم بعضیحفره ها گود تر میکنم وچوبرا ذاصلاح و بزرگتر میکنم- شمتشب اینجا باشید صدای بلبل ها را میشونید وحالا چنذ کبوتر و ودیگر پرندگان امدند ودر اینده مانند غرب اهو میاید کنارشما مینشیند- خداوندمنان هرچه خلق کرده است میخواهد همه ببینند وهراستعدادی که داده است بایدانسان باور کند حداقل مطالعات دراینموارد نقش بسیارخوبی دارد ایا سعدی وحافظ داشتن خوب است یامهم نیست-؟؟ انشاالله ما  عدم توجه شدهای  کذشتگان رابخوبی جبران میکینم واز خلاقیت های جهانی استفاده میکنم وخلاقیتهای خاصی راهم بوجود میاوریم- یاعلی مدد

</

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- یکبار به یک تفرجگاه درنزدیکی شیراز با  فامیل ها رفتم که به سمت سپیدان است  الاچیق ایی  درسهای درست کردند- دفتری  مغازه غیره ویکمقدارهم درختانمیوه کاشتند که درسمت راست شیب است ودرمقابل یک شیب دیگر است درنزدیکی قله چند ردیف درخت دارد این سمتها مسلما داشته است همه رانابود کردند- ونکاشتند درحالیه هم دستور دین زردشت است وهم شیعه- وچند  ابچشماه را بهم وصل کردند یک ابشار  کوتاه ارتفاع شده است کهیک استخربزرگ  ابدهی میدهد که توسط ان   درختان را اب یاری میکنند به سمت بالای کوه رفتم یک جنابی  چهارشانه مداری  وسایل بخود وصل کرده بود منتصور کردم ایشان درکوه میخواهد حککاری کند درواقعیتذ ایشانیکجنا مهدس هستند یک سازمان تفرجگاهی وپاکردن  محل ه رابوجود اوردند  وخواستند جزو سازمان بیناللملی ان شوند انها اران راقبول نداشتندکه شما اهل اینکار ها نیستید وایشان سعی زیادکرده است ورات راجمع کرد هاست وکتابچهانهارترجکه کرده است وتعلیم داده است وامدند و تماشاکردن ومجوز دادند وحال باید  ایران دردنیا اول شود- ایشان فرمودندپرندگان اول دنبال لانه هستند وسپس محل ارامش- به کوه نگاه کنخداوندمنان  شکاف های برای پرندگان درست کرده است وبه کوه نگاه یک خط بصورت جوب درست کرده است که میرزید به یک حوض چه ما فقط دورانرا سیمانی کردیم تمام این پرندگان شکار کردن وانها ازترس رفتند وبههمین طریق اهو ودیگر چرندگان راشمار کردند وانهاهم فرار کردند من بین دوشکاف کوه طبقه میزنم بعضیحفره ها گود تر میکنم وچوبرا ذاصلاح و بزرگتر میکنم- شمتشب اینجا باشید صدای بلبل ها را میشونید وحالا چنذ کبوتر و ودیگر پرندگان امدند ودر اینده مانند غرب اهو میاید کنارشما مینشیند- خداوندمنان هرچه خلق کرده است میخواهد همه ببینند وهراستعدادی که داده است بایدانسان باور کند حداقل مطالعات دراینموارد نقش بسیارخوبی دارد ایا سعدی وحافظ داشتن خوب است یامهم نیست-؟؟ انشاالله ما  عدم توجه شدهای  کذشتگان رابخوبی جبران میکینم واز خلاقیت های جهانی استفاده میکنم وخلاقیتهای خاصی راهم بوجود میاوریم- یاعلی مدد

</