بسم الله الرحمن  الرحیم-نظریات شخصی است—کمونیست های ایرانی که از اسلام بعلت خطاهای خوداشان ضربه خوردن ودیگر حنای انها رنگ ندارد  مزخرفاتی بیان میکند که  رویاهای انان است—که ایرانتمام شد بههمین سادگی  انقلابا ت اخیرایران   درتبریز تعدادانکی تفنگ بوده است ددرتهران ششهزارتفنگ بوده است درمقابل تیپ  قزاق مینویسند   درجنگ ما   شاه قاچار مردم بدون اسلجه  شعار اللهاکبرمیدانند انهای که اسلحه نداشتندهرکس گلوله میخورد افرادعقب بدم اسالح  جلومیامدند انراز صحنه جنگ دور میکردندعدهای بهمداوی ان واسلجه اورابرمیداشتند وارد جنگ میشدند سرانجام انها فرارکردند- انقلاب به شخصیت قهرمان  راهنما  نیاز دارد ولی بعدا  بهم ردم متکی است- امام صادق علیه السلام درزماننزدیک رحلت جانسوزاش اصحاب گفتند مابعدا چگونه  باید زندگی کنیم امام علیه السلام فرمودند سنت الهی این است که هرهبری برود بهترازان   رهبری رابعهده میگیرد- تاچشمان مخالفین کور شود تا امروز هم چنین شده است-ومسلمنا بعدا هم همینطور خواهد شد0—امریکا واروپای غربی  روسیه را پاره پاره کردندپس همه برعلیه ایران باید ایران چهل تیکه شود ولی نشد  بعداز انقلاب  ساواک ومنافقین وچریکهای فدای ومجاهدین هلف وبهایت ویهودیت ومسیحیت وسکولار وطرفداران  خاندانپهلوی درداخل ایران اتشبازی شدیدی اچجادکردند باتمام کشتن این مردم نترسیدندوحالا همنمیترسند واز جنگ هم رویگردان نیستندمتاسفانه- گاهی انتقام ازعسل شیرینتر میشود من داشتم نزدیکی زمانی که جنگ تمام میشد   نزدیکی سر پل حر- یک تعمیراتی  ماشین بود یک دستگاه بود نور میانداخت روی لاستیک ولاستیک هم میچرخید من یک فردقدبلند که لباس کار پوشیده است پرسیدم این نورچه میکند ایشان بلندشدخندهای کرد وگفت داین لیزر است ولاستیک میزانمیکند وما پانصدسال دیگر نمیتوانیم اینرابسازیم-  مندرایت  کارگاه هستم ریس کارگاه پسیرخوداش وپسر برادراش وپسرخواهراش وپسردوستا ش اورده است وبه همه انها پول کامل میدهد تنها این  کار ویک کاردیگر برای من مانده است که اگر یادبگیرند من بیچاره میشوم  خندهایم گفتم تابحال خودات هنرکارداشتی ویاخداون دمنان تورا اداراه کرده استحالا تجربه میکند ایشان برادرش هم همین شغل رادارد- ماقبلا ماننداین دستگاه داشتیم  وانرا به برادار  خوداش داد ماقبلا تمام  خریدخودرا ازیک شرکت کویتی میخریدم- من بهکویت رفتم ایشانمنربسیارتحویل گرفت وگفت فلانی بخشید من کار حرام نمیتوان بکنم امریکایی گفتند به ایرنیاننفروشید وحکم حرام صادرشده است من گفتم  بامسلمان  به دستور امریکای کافرعمل میکنید ماچقدرازشماخرید کردهاین وجواب من این است؟؟ گفت من  باوسطهایمثلا یکبچه کهاگرگرفتناش مدتی درحبس است وبعدازادمیشودبقیمت پانزده برابر میفروشم ومن خریدم واوردم حالاتماش کنید قطعه هواپیمانمیدهد  وقطعات دیگرنمیدهد دارو نمیدهد ومار  عقب میبرد وبیچاره میکند تا تسلیم شویم شد ویانشد بله باطل ضرباتی میزند و راه الهی رانمتواندسد کند وگرنه خدایی نیست واقای کمونیست برنده میشود حلالا یکتجربه دیگری اقای کمونیست بینید- چهکسی متلاشی میشود تابحال که جمهمری اسلامیبهجایی رسیده استخودانها ازقدرتاش میترسند وبیان میکنند اگر حرف من درست ازاب دارمد ازخر شیطان پاین بیایید-انشاالله