رربسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- رادیوکرد کردستان  عراق مال کمونیستها- چه شده است کومله دیگر غول کمونیست شده است که درخودچین دیگر ارزشی ندارد وانها منجمد شدند—حقیقتا برای انها حالت گریه پیداکردم گویا تازه از مریخ امدند هیچگونه تمدنی ندارند- یک کرد را ایران درکردستا ایران گرفته است به اوبرچب کومله زده که درجاهی مختلف انراتبیلغ کرده است  وگویا شکنجه وسپس اعدام کرده است- دردانشگا ایران من عاشق اصطلاحات روانشناسی وجامعه شناسی ئ ومردم شناسی و  سیاس به انگلیسی شدم  هرکدام  مختصرا 440 اصطلاح م هم دارند که مقالات انها دراینترنت  با این تعداد  نوشته میشوند ومن  انهارادالود کردم – زمانی من درس د ین بچه ها  انقلاب میدادم حدیث براین اساس بیانمیکردم هم خودم شستشوی مغزی شده بودم وهم بچه ها  مادریکی ازانها نزد روانشناس رفته است که بچه من دیوانه شده است وبعد روانشناس گفاته است دیوانه نشده است به اوگفته زمانی که نزدمادر هستی صدایت راکم کن- انها صدبار استارتژیک صد بار ریکشنری راسیم ناسونالیسیم  پازل- گم و مداوم تکرار میکند- خوب کسی د انشگاه نرفته باشد   شسشوی مغزی میشودچه اتفاقی عظیم افتاده است—اتفاقا  حدیث خوداش بهترین اصطلاحات را دارد-درایت- درک علمی وعقلی درهر علم – اینتویشن- درک فطرت ازجماد تا فرشته  دارند ترتب  از قضیه نتجه درست گرفت- یعنی از ایه نتجه را قران گاهی بیانکرده است ترتباش ان است-ووو حالا درفارسی بیشتر عربی است  یک اصطلاح اسلامی بکار نمیبرند همه انها کمونیستی وخارجی است- دراینترنت هر  مطلب علمی باید گلوسری- یعنی معنا های اصطلاحات علمی رابیان کندبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- رادیوکرد کردستان  عراق مال کمونیستها- چه شده است کومله دیگر غول کمونیست شده است که درخودچین دیگر ارزشی ندارد وانها منجمد شدند—حقیقتا برای انها حالت گریه پیداکردم گویا تازه از مریخ امدند هیچگونه تمدنی ندارند- یک کرد را ایران درکردستا ایران گرفته است به اوبرچب کومله زده که درجاهی مختلف انراتبیلغ کرده است  وگویا شکنجه وسپس اعدام کرده است- دردانشگا ایران من عاشق اصطلاحات روانشناسی وجامعه شناسی ئ ومردم شناسی و  سیاس به انگلیسی شدم  هرکدام  مختصرا 440 اصطلاح م هم دارند که مقالات انها دراینترنت  با این تعداد  نوشته میشوند ومن  انهارادالود کردم – زمانی من درس د ین بچه ها  انقلاب میدادم حدیث براین اساس بیانمیکردم هم خودم شستشوی مغزی شده بودم وهم بچه ها  مادریکی ازانها نزد روانشناس رفته است که بچه من دیوانه شده است وبعد روانشناس گفاته است دیوانه نشده است به اوگفته زمانی که نزدمادر هستی صدایت راکم کن- انها صدبار استارتژیک صد بار ریکشنری راسیم ناسونالیسیم  پازل- گم و مداوم تکرار میکند- خوب کسی د انشگاه نرفته باشد   شسشوی مغزی میشودچه اتفاقی عظیم افتاده است—اتفاقا  حدیث خوداش بهترین اصطلاحات را دارد-درایت- درک علمی وعقلی درهر علم – اینتویشن- درک فطرت ازجماد تا فرشته  دارند ترتب  از قضیه نتجه درست گرفت- یعنی از ایه نتجه را قران گاهی بیانکرده است ترتباش ان است-ووو حالا درفارسی بیشتر عربی است  یک اصطلاح اسلامی بکار نمیبرند همه انها کمونیستی وخارجی است- دراینترنت هر  مطلب علمی باید گلوسری- یعنی معنا های اصطلاحات علمی رابیان کندبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- رادیوکرد کردستان  عراق مال کمونیستها- چه شده است کومله دیگر غول کمونیست شده است که درخودچین دیگر ارزشی ندارد وانها منجمد شدند—حقیقتا برای انها حالت گریه پیداکردم گویا تازه از مریخ امدند هیچگونه تمدنی ندارند- یک کرد را ایران درکردستا ایران گرفته است به اوبرچب کومله زده که درجاهی مختلف انراتبیلغ کرده است  وگویا شکنجه وسپس اعدام کرده است- دردانشگا ایران من عاشق اصطلاحات روانشناسی وجامعه شناسی ئ ومردم شناسی و  سیاس به انگلیسی شدم  هرکدام  مختصرا 440 اصطلاح م هم دارند که مقالات انها دراینترنت  با این تعداد  نوشته میشوند ومن  انهارادالود کردم – زمانی من درس د ین بچه ها  انقلاب میدادم حدیث براین اساس بیانمیکردم هم خودم شستشوی مغزی شده بودم وهم بچه ها  مادریکی ازانها نزد روانشناس رفته است که بچه من دیوانه شده است وبعد روانشناس گفاته است دیوانه نشده است به اوگفته زمانی که نزدمادر هستی صدایت راکم کن- انها صدبار استارتژیک صد بار ریکشنری راسیم ناسونالیسیم  پازل- گم و مداوم تکرار میکند- خوب کسی د انشگاه نرفته باشد   شسشوی مغزی میشودچه اتفاقی عظیم افتاده است—اتفاقا  حدیث خوداش بهترین اصطلاحات را دارد-درایت- درک علمی وعقلی درهر علم – اینتویشن- درک فطرت ازجماد تا فرشته  دارند ترتب  از قضیه نتجه درست گرفت- یعنی از ایه نتجه را قران گاهی بیانکرده است ترتباش ان است-ووو حالا درفارسی بیشتر عربی است  یک اصطلاح اسلامی بکار نمیبرند همه انها کمونیستی وخارجی است- دراینترنت هر  مطلب علمی باید گلوسری- یعنی معنا های اصطلاحات علمی رابیان کندبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- رادیوکرد کردستان  عراق مال کمونیستها- چه شده است کومله دیگر غول کمونیست شده است که درخودچین دیگر ارزشی ندارد وانها منجمد شدند—حقیقتا برای انها حالت گریه پیداکردم گویا تازه از مریخ امدند هیچگونه تمدنی ندارند- یک کرد را ایران درکردستا ایران گرفته است به اوبرچب کومله زده که درجاهی مختلف انراتبیلغ کرده است  وگویا شکنجه وسپس اعدام کرده است- دردانشگا ایران من عاشق اصطلاحات روانشناسی وجامعه شناسی ئ ومردم شناسی و  سیاس به انگلیسی شدم  هرکدام  مختصرا 440 اصطلاح م هم دارند که مقالات انها دراینترنت  با این تعداد  نوشته میشوند ومن  انهارادالود کردم – زمانی من درس د ین بچه ها  انقلاب میدادم حدیث براین اساس بیانمیکردم هم خودم شستشوی مغزی شده بودم وهم بچه ها  مادریکی ازانها نزد روانشناس رفته است که بچه من دیوانه شده است وبعد روانشناس گفاته است دیوانه نشده است به اوگفته زمانی که نزدمادر هستی صدایت راکم کن- انها صدبار استارتژیک صد بار ریکشنری راسیم ناسونالیسیم  پازل- گم و مداوم تکرار میکند- خوب کسی د انشگاه نرفته باشد   شسشوی مغزی میشودچه اتفاقی عظیم افتاده است—اتفاقا  حدیث خوداش بهترین اصطلاحات را دارد-درایت- درک علمی وعقلی درهر علم – اینتویشن- درک فطرت ازجماد تا فرشته  دارند ترتب  از قضیه نتجه درست گرفت- یعنی از ایه نتجه را قران گاهی بیانکرده است ترتباش ان است-ووو حالا درفارسی بیشتر عربی است  یک اصطلاح اسلامی بکار نمیبرند همه انها کمونیستی وخارجی است- دراینترنت هر  مطلب علمی باید گلوسری- یعنی معنا های اصطلاحات علمی رابیان کند