ربسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- فهمیدیت یانفهمیدیت- مدتا  قبل باران نمیامد دیم کاشتن  حتی درکوه برف دار به یک پنچم تبدیل شده بود درشیراز مداوم نماز باران میخواندند- یک ازعلما تصور میکنم فرزند برومند حضرت ایت الله شهید بزرگوار  جناب اقای  دستغیب رحمته االله علیه بود فرمودند که من معجزه نمیکنم مر دم بخود-بیاید چهل روز گذشت یک اندکی باران امد درقم سه ایت الله العظمی پیش کسوت بود نام مبارک اولی حضرت ایتالله العظمی ابطحی بود  دومی نام مبارک ایشان فراموش کردم وشهرت به سلمان فارسی تصور میکنم ایت اعظمی خوانساری باشد رحمتاه علیه سومی راهم باز من فراموش ک احتمالا حضرت ایت الله العظمی حجت رحمت الله علیه باشد ایشان قراربود نماز باران رابخواند-- ایشان درست مانند-  حضرت امام رضا علیه السلام-فرمودندمردم  دراین جمعه باران سیل اسامیاید  درب خانه ا رامحکم کنید وبرای چند روز معیشت تهیه کنید- مردم اسم انرا امتحان مرجعیت گفتند-این جریان را اعامیه کردند درشیراز پخش کردند از سراسرایران  بهقم رفتند  یک دوستمن انزمان طلبه درقم بود تعریف میکرد چون قم درظهر مسافرین نهار میخوردند راننده گفته بوده ما بعدازنماز حرکت میکنیم درانوقت کیلومترها  دراسمان ابری پیدا نمیشد- هه به نماز رفتند مداوم اسمانرانگاه میکردند- یک دفعه لکه کوچکی امد وبعد باد  ابرهای پشتهم سوارشده وتیر رنگ وباقیافه وحشتناک امد همه بهمنز رفتند وسیلاب زیادی رخ داد وبعد درشیرا این شعار مطرح شد فهمیدید یانفهمیدی این هم یکنوع  الطاف خفیه است- درضمن زیایی تاریخ رنگ قرمز زیباییمظلوم است