بسم الله الرحمن الرحیم-نظریا ت شخصی است-جناب اقای هاشمی وهابی ازاول بیاید درقم درس بخوانید ومن فهمیدم شما حتی یک استادبرجسته نداشتید یا لجاجت دارید ایمان شماچیزی دیگر است تهممتی که شیخ طوسی حکم اعدام دارد-چیزی بلد نیستی مقداری از کلمات را درفقه بکارمیرود من بیان میکنم—ابتنا- یعنی خانه را ساخت با درنظر گرفتن دوعلم- علم قضاوت ساخته میشود مبتنی ساختن مبیتی ساخته شد-ه بایبرای بعضی مسائلدجرح وتعدیل خوب یاد گرفت-معجم کتاب لغت- فرهنگ لغات-حروف معجم- حروف هجا معاجم—مفهوم- دلیل- حجت- قیاس- فهم- معنی- انگلستان درس انگلیسی در سازمانمشهور جهانی من درس میخواندم- ایشان بیانکردند میکرد مترو که ساختند- افرادجمع شدن که در مورد مترو کار میکردند برای بعضی مواردلغت بسازنند-وفرمودند تنبل ترین مردم درلغت سازی انگلیسی ها است ولی من تعجب کردم نسبت به اعراب بسیار بیشتر کار میکند وهچگونه نظمی درکارانها نیست ولی اعراب نظم عجیبی در ساخت لغات داشتند بهیکحدیثبرخوردم که خداومنان برای هرقبلیه چهکوک وچه بزرگ دوفرشته بصورت انسانفرستاد تا لغات وبابهای دستور زبان بسازنند که قرانرادرک کنند انها درخواندن قران شگفت زده میشوندمترو انگلستان سرعتی مانندهواپیما داردصدایی مانندهواپیما دارد- نزدیک ایستگاه سرعت راکم میکند سه ترمز وحشتناک- حالا باید بگوید حواس شما باشد که سرتان بهپنچره نخورد وانهای که ایستادند تعادل ازدست ندهند وانهای که کنار درهستند در ناگهان برق اسا باز میشد وفردی به بیرون پرتاب نشود وپای کسی گیر نکند گفتندچه لغتی برای ان موضوع بکنیم کلمه (مایند-) یعنی هوش-ایده- یادگیری وغیره هم گفتندخوب است وخیلی الغات دیگر- اکتب- بنویس یعنی علم را بنویس وسپس یادبگیر- اما برای انکه واقعا علم دین یادگرفته شود بعلت افرادنجس تفاسیر غلط تعابیر غلط جعل احادیث-تحریف شدن -تغیر تعاریف مسلم – وتغیر اعداد تغیر واجب به مستحب ومستحب به واجب-کاررامشکل کرده است لذا علما هرکدام روشی راانتخاب کردند- شیخ طوسی رحمت الله که طلاب محترم انزمان کدام مطلب دقیق است وکدام مطلب جعلی است این مطلب همهاش بستکگی به مکاتب اهل سنت دارد چون برای یک حدیت تاسی دینار طلا دربغدادمیفروختند-شیخ کولینی رحمت الله انهارا ددربغدادمیخرید وفردا صبح میرفت بخرد اعدادتغیر کرده بود باز میخرید که طلبه ها بفهمند چندنمونه دارد- وسپس راه درست پیداکردنحدیث را یادبگیرنند شیخ طوسی یک درست مینویسد وچند نادرست وازلحاظ همه ابعاد عقلانی ادبیات عرب ادبیات امام علیه السلام وغیره تعلیم یدهد که حدیث جعلی مشخص شود-جناب اقای بنی هاشمی -میفرماید علمای شیعه ایه ای که دران میفرماید برای لذت بردن ازنان انتخاب کنید واجرانهارابدهیدمیفرمایدازاین ایه ازدواج موقت مشخص نمیشود اعراب قبلا همین کاربرای فحشامیگفتند- ایا دراوائل ازدواج موقت دستوراش امد یانیامد اگرامده است ایا ایه ای داردیاندارد اگر ایهای دارد کداماست نشان دهید غیرازاین وجودندارد اشکال ندارد که ان روش لذت بردن را خداوندمنان تغیر میدهد به یک روش مثبت- نذر برای بت تبدیل میشود برای خداوندمنان- شیخ طوسیمیفرماید زنان اشراف ازدواج موقت نکنند چرا برای انکه خوارمیشوند-تهمتی عظیم به خداوندمنان زده شده است اینجملهازانجملات است که شایع شده استکه ازدواجموقت حرام است وبعدایه را پیامبراکرم صلواته الله علیه برای ازدواج موقت تفسیر کردن وسنت اش را هم تعین کردند امامصادق علیه السلام فرمودند ثواب ازدواج موقت 18 برابراست ولی ازدواج دائم10 برابراست وبازفرمودندمن دوستدارم هرکس باخانمی ازدواج میکند چندماه اول ازدواج موقت کرده باشد زیرا دشمنانمامیخواهند زیراب اینحکمرابزننداگرماکوتاهی کردیم مابقی راهم میزنندپس ایشان نظرنداده استکه ازدواج موقت خوارکردن زن است بلکه فرموده است اینرا شایع کردن پس ازدواج موقتی بوده است—اماگربفرماید ایه ای ندارد سنت رسول اکرم صلواته علیه والسلم است ایاایشان ان عظمت صلواته الله علیه واله والسلم انرا نسخکردند نکردند وفرمودند سنت من تا قیامت ثابت است خوب بعضی احکام ثابت است وبعضی احکام تغیر میکند امام معصوم را شناخت رانشان تماممعصومین ماندامامصادق علیه السلام فرمودند پسرمن بعضی را ا تغیرخواهند اینها ثابت هستند هیچ امامی حدیث ازدواج موقت را نسخ نکرده است- چون جای گزین ندارد ودراهل تسنن همجاریه وهم فحشا وجوددارد- ایشان زرنگی کرد وفرمودند اطاعت خداوندمنان واطاعت رسول کرم که سنت هارامشخص میند واجب اس اولا سنتها تحولات زیادی پیداکردند وتعدادزیادی بعضی متضاد بادیگری است وجود دارد چگونه تفسیردقیق قران سنتهای ناب راپیداکنیم اینرابحث نمی کند وراجع بهولی امرهم صحبتی نمیکند وهمه هممیدانند که جناباایعمر ازداوج موقت را حرام دانستند که هرکس انجام دهد سراش رابزنید ایشانحق اینکارانداشتند بدعت است وتوبه منکردندپس اهل چهنم است