بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- این سءال که علت خلقت الهی چیست-؟؟ مشخص است هنرالهی درشناخت صفات الحسنی الهی است-که توسط امات  درمخلوق به کمال میرسد- جالب است در  اینترنت بزبان انگلیسی گفته است  همین مطلب درقانون اساسی ایران نهفته است  وقانون اساسی ایران هم بیان کرده است- شخصی  بیا کرده است خلق چهره ها  ویک هدایت کامل درخرید وفروش حساب شددر چهره ها وبعضی ازان انها باز نمیشوند؟؟خلقت-شاما درک واندیشه وبخشیدن صفات زیبا و سلیقه خاص است- وفلسفه شناخت به همین موضوع باز میگردد-درشناخت  خلقت الهی  باخلقت انسانی این است  درخلقت الهی بحث نقادی نیست ولی بعضی ها معتقد هستند که میابیست ازطریق ازمایش وخطا پی برد ولی درخلقت انسان معنا وتوصیف  و تفسیر ودرک حس وعقل  باید ازمرحله نقد انتقادی عبور کند وهنر خلقت درانسان در هردوره زمانی مخصوص خوداش است وهنر خلقت  انسان سنتهای زمانی دارد همیشه هرنر بشر  درمراحل اولیه زمانی  انربیان میکنند نسبت به سنتها ی زمانی اینسئوال بوجود میاید ایا خوب است وایا بد است وایا نسبت بهسنتها بهتر است ویا بدتر استپس خلقت الهی باید شفاف وبیشتر به درک ان نایل شدکه درخلقت انسانهم همین موضوع مطرح است-درخلقت کار خداوندمنان وانسان درک صفات ودرک لذت های ان خلقت است کهمنجر  بهمیزان زیادی برای ستایش کردن-ودرک زیبائی ها وکیفیت عالی ان بشود واگر کسی به این درجه نرسید درحقیقت خالق وهنر خالق رادرک نکرده است وباهنرمند وهنر روابط دوستانه نداشته است لذا ادرک هنرها  ناتوان است- ادامهداردبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- این سءال که علت خلقت الهی چیست-؟؟ مشخص است هنرالهی درشناخت صفات الحسنی الهی است-که توسط امات  درمخلوق به کمال میرسد- جالب است در  اینترنت بزبان انگلیسی گفته است  همین مطلب درقانون اساسی ایران نهفته است  وقانون اساسی ایران هم بیان کرده است- شخصی  بیا کرده است خلق چهره ها  ویک هدایت کامل درخرید وفروش حساب شددر چهره ها وبعضی ازان انها باز نمیشوند؟؟خلقت-شاما درک واندیشه وبخشیدن صفات زیبا و سلیقه خاص است- وفلسفه شناخت به همین موضوع باز میگردد-درشناخت  خلقت الهی  باخلقت انسانی این است  درخلقت الهی بحث نقادی نیست ولی بعضی ها معتقد هستند که میابیست ازطریق ازمایش وخطا پی برد ولی درخلقت انسان معنا وتوصیف  و تفسیر ودرک حس وعقل  باید ازمرحله نقد انتقادی عبور کند وهنر خلقت درانسان در هردوره زمانی مخصوص خوداش است وهنر خلقت  انسان سنتهای زمانی دارد همیشه هرنر بشر  درمراحل اولیه زمانی  انربیان میکنند نسبت به سنتها ی زمانی اینسئوال بوجود میاید ایا خوب است وایا بد است وایا نسبت بهسنتها بهتر است ویا بدتر استپس خلقت الهی باید شفاف وبیشتر به درک ان نایل شدکه درخلقت انسانهم همین موضوع مطرح است-درخلقت کار خداوندمنان وانسان درک صفات ودرک لذت های ان خلقت است کهمنجر  بهمیزان زیادی برای ستایش کردن-ودرک زیبائی ها وکیفیت عالی ان بشود واگر کسی به این درجه نرسید درحقیقت خالق وهنر خالق رادرک نکرده است وباهنرمند وهنر روابط دوستانه نداشته است لذا ادرک هنرها  ناتوان است- ادامهدارد