بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-حضرت استاد معظم ایت الله عبدالله زبرجد رحمت الله علیه- میفرمودند که یک کسی در خواب است میشود انرا بیدار کرد-ولی کسی که خوداش رابخواب زده است نمیشود بیدار کرد- ودرضمن میفرمودند مطالب احادیث وتفاسیر وغیره طعم دارند طعم به معنای مزه- هرکسی طعمی دارد بران اساس حدیث وتفسیر فهم درک حقایق علمی میپذیرد وکاری نمیتوان کرد مگر معجزه ای رخ دهد البته بعضی از برداران اهلسنت طعم خاص دارند ولی از کمونیست و یودیت ومسیحت وسکولار ودیگر ادیان گاهی بهتر هستند ولی نیش هم میزنند- بخوبی روشن است پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم درشکم مادر با مادر صحبت میکرده است پس از سه روز ابولهب یک کنیزی برای کمک مادر پیامبراکرم صلواته الله علیه والسلم پیامبراکرم صلواته علیه والهوالسلم کهاسم ایشان من فراموش کردم هرگاه نزدپیامبراکرم صلواته الله علیه واله السلم میامد حضرت رسول اکرم صلواته اللله علیه واله والسلم روی خودرابرمیگرداند واگر بغل میکرد بشدت گریان خواهد سرانجامعذرایشانخواست و پول قابل ملاحظه دادند ایشان دبه دراورد که اگر من نمیامدم فلانمقدار پول ازراه ریسندگی درمیاوردم باز پول زیادی دادند تا راضی شد بعدا مشرک شد- بازابولهب کنیزی دیگری داد که نام مبارک اش ام ایمن است که مسلمان شدوپیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسم ایشان مادررا خطاب میکرد این نوع احادیث برای اقایان خوش طعم نیست ودلائل خاص دارد درقران میفرماید حضرت یحیی علیه السلام درسه سالگی کتاب وتفهیم داده شد یعنی ایشان پیچیدتترین مسائل ریاضی که امروز حل نشده است میتوانست به سادگی حل کند چون ایه قران است ساکت هستند پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم مامور هستند بهاندازه عقول مردم صحبت کنند ومطالب یادبدهند یعنی تاحدزیادی مردم متوجه تعلیمات مذهبی میشوند واگر بیشتر بگویند مجازات میشوند که برای همگان هم همینطور است گاهی ناچیزاست وگاهی ده درصد است- چگونه است که اینجا اقایان اشکال نمیکنند-اگرقرانمطالبی بیان کرد پس به نمونه انها نمیشود رد مطلق کرد بلکه حداکثرشک کرد ووبدنبال حل مسئله بود حدیث مسلم را چون مطاق طبع اقایاننیست بیجهت رد میکنند ویک دلیل عقلانی میاورند درحالیکه قر ان نمونه انهارا افراد است- درقران نمونه ای مانند هدد- مورچه وعقابکه صحبتمیکنند اگر حدیث مسلم بود قبول نمی کردند بالا ترازان گرگ برای حضرت یعقوبصحبت کرد که ماگرگان به پیامبران اسیبی میرسانیم باز حضرت داود علیه السلام درسن دوازده سالگی به جنگ رفت سه سنگ صحبت کردن-ای داود مارا برای خودببر- حضرت سلمان علیه السلام پیامراکرم صلواته الله علیه والسلم غیراز اهل ال بیت مکرم ایشان صلواته الله علیهم الاجمعین فرمودند کهایمان برای دیگران ده درجه است وسلمان دردرجه دهم است پس برفرض حضرت عیسی علیهالسلام درجه ایشانهم ده درجه باشدبا حضرت سلمان علیه برابراست درحالی که اینطور نیست- درحالی که حضرت علی علیه السلام درجنگ خندق یکضربه ایشان از عبادت جن وانس بالاتراست حضرت علی علیه السلام فرمودند من نسبت به سلمان سلام الله علیه هفتصدمنزل بالاتر هستم عددهفتصد به معنای نیست
به معنای نامعلوم است یونانی اول اخرین عدد شمارش هزاربوده است بعد ده هزار شد وبعدبیستهزار شد تارسید به یک میلیون تاده میلیون رسید بعد بیشتر را ایکس گفتند اعراب ضعیفتربود این ایکس شد هفتصد- حضرت سلمانعلیه السلام همیشه پا جای پای علی علیهالسلام میگذاشت گفتند چرااینکار میکنی گفت من میخواهم نشاندهم من صدرصد تابع علی علیه السلام هستم ولی انطور که شماعرضه میکنی علی علیه السلام باید تابع حضرت سلمان سلام الله ولی درقیامت این ضریح بیانمیکند کی مومن بود وکی نبود وبرایمومنین شفاعت میکند حتی خاک را مرقدها وبهمسجدها وحتی درخاک درمنزل ها حقایقرا بیان میکنند وبرای افرادمومن شفاعت میکنند وبرای دیگران لعنت میکنند