بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب حضرت ایت الله پناهیان- رحمت الله علیه – یک مطلب فلسفی خاصی بیان میکنند علت خلقت انسان چیست-چراانسان را خلق شده است کل موجودات  برای انکه بان را بشناسند وبه او محبت داشته باشند- محبت درمقابل لطف است وشناختن ربطی به لطف ندارد به شناخت ربط دارد- فرض کنید- یک پژشک ارژانتین ای به ملت خود   بسیار کمک میکند انسان این چنین فرد رادوست دارد-  این دوست داشتن برای شناخت است واگر این فرد به ایران بیاید ودرایران مدتی کار کند دوست داشتن اش هم براساس لطف هم است – یکنوع  فروتنی ایجادمیکند که به ان  مقام عبد میگویند- یکجنا دکتری دراینترنت نوشته است مادرمن یسیاربرای من زحمت کشید وهمیشهمیخواست که من دکتر شوم البته دکتری  راهم خودهم دوست داشتم ولی بیشتر برای مادر این شغل راقبول کردم زمانی که ازدانشگاه تهران دکتری را گرفتم به ایشان زنگ زدم که من دکتر شدم مادرگفت مبارک باشد ومیبایست به مستضعفان کمک کنی تامن زحماتی که برای تو کشیدم-حلال کنم ومن چنین بودم زمانی که فوت ایشان به من خبر دادندمن تقریبانصف شدم ودیگر فرد سابق نشدم وباخاطرات ایشان زندگانی میکنم—انسان براساس انگیزهعمل میکند محور حرکت انگیزه است تمام افرادرا  اگربخوبی بیان شده باشند ویاشناخت پیداشود این مطلب روشن است  حضرت علی علیه السلاممیفرماید   عبدبودمن بعلت شناخت است البته بخاطر نعمات هم مزید میشود –موجودات بهشتی  فقط بخاطر شناخت افرادر رادوست دارند- وفرشتگا ن جهنم بخاطر شناخت نفرت دارند- البته خداوند  رای  شناخت بیشتر   علومی رابهانسان  تعلیممیدهد وبخاطراین اینامز پادشهای   معتوی وغیرمعنوی هم درنظرمیگیرد ولی اساس انگیزه وعلاقه به خداوندمنان است درسراسر قران همینمطلب موج میزند کهاگر منراقبول کردید  بادشمنانمن ولو از فامیل درجهاول بشند  حمایت نکنید واگر ادمنمیشوند ومبارزه میکنند شماهم مبارزه کنید-درامریکا یک ایالات است بنمام نبرسکا ایالت بزرگی است یک دانشگاه دولتی دارذ ایندانشگاه در رشته کشاورزی  صدسال ازدنیا جلوتر است  و نابغه قبول میکند مثل  هاوراد و درانگستان ااکسفورد وکمبریچ—یکایرانی ازانجا دکترا میگیرد وتوسط اقای علم به ایران میایدووزیر  کشاورزی میشود وطرح های میدهد  وشروع بکار میکند شاه علم میخواهد تکه کلام اش =خربوده است که این خر کی ادم میشود امام الراحل صلواته الله  علیه ب هشاه گفت کی تو ادمی میشوی- علمگفت زود است  مدتی بیاد صبر کنی- یعنی مطابق میل من وامریکا وانکلستان نیست-بعدازمدتی اقای علم به ایشان درگوشی گفت وایشانهم کمی کوتاه  امد ومسئله شد ومردم  از وزرات کشاورزی  نارحت بودند شاه  درسخنرای گفت نمیدانم دولت چرا این خر رانگه داشته است درحدیث است اینکار کارخداوندمنان است خوبمحور انگیزه وعمل مشخص میشود ازمایش برای درکهمینموضوع است که نسبت بهخداوندمنان محبت وعشق داشتهباشید ومداوم هم  ارزیبای میشود بعضی گفتند این صفت خانمها است وخوب است بشرطی که افراطی نباشد

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب حضرت ایت الله پناهیان- رحمت الله علیه – یک مطلب فلسفی خاصی بیان میکنند علت خلقت انسان چیست-چراانسان را خلق شده است کل موجودات  برای انکه بان را بشناسند وبه او محبت داشته باشند- محبت درمقابل لطف است وشناختن ربطی به لطف ندارد به شناخت ربط دارد- فرض کنید- یک پژشک ارژانتین ای به ملت خود   بسیار کمک میکند انسان این چنین فرد رادوست دارد-  این دوست داشتن برای شناخت است واگر این فرد به ایران بیاید ودرایران مدتی کار کند دوست داشتن اش هم براساس لطف هم است – یکنوع  فروتنی ایجادمیکند که به ان  مقام عبد میگویند- یکجنا دکتری دراینترنت نوشته است مادرمن یسیاربرای من زحمت کشید وهمیشهمیخواست که من دکتر شوم البته دکتری  راهم خودهم دوست داشتم ولی بیشتر برای مادر این شغل راقبول کردم زمانی که ازدانشگاه تهران دکتری را گرفتم به ایشان زنگ زدم که من دکتر شدم مادرگفت مبارک باشد ومیبایست به مستضعفان کمک کنی تامن زحماتی که برای تو کشیدم-حلال کنم ومن چنین بودم زمانی که فوت ایشان به من خبر دادندمن تقریبانصف شدم ودیگر فرد سابق نشدم وباخاطرات ایشان زندگانی میکنم—انسان براساس انگیزهعمل میکند محور حرکت انگیزه است تمام افرادرا  اگربخوبی بیان شده باشند ویاشناخت پیداشود این مطلب روشن است  حضرت علی علیه السلاممیفرماید   عبدبودمن بعلت شناخت است البته بخاطر نعمات هم مزید میشود –موجودات بهشتی  فقط بخاطر شناخت افرادر رادوست دارند- وفرشتگا ن جهنم بخاطر شناخت نفرت دارند- البته خداوند  رای  شناخت بیشتر   علومی رابهانسان  تعلیممیدهد وبخاطراین اینامز پادشهای   معتوی وغیرمعنوی هم درنظرمیگیرد ولی اساس انگیزه وعلاقه به خداوندمنان است درسراسر قران همینمطلب موج میزند کهاگر منراقبول کردید  بادشمنانمن ولو از فامیل درجهاول بشند  حمایت نکنید واگر ادمنمیشوند ومبارزه میکنند شماهم مبارزه کنید-درامریکا یک ایالات است بنمام نبرسکا ایالت بزرگی است یک دانشگاه دولتی دارذ ایندانشگاه در رشته کشاورزی  صدسال ازدنیا جلوتر است  و نابغه قبول میکند مثل  هاوراد و درانگستان ااکسفورد وکمبریچ—یکایرانی ازانجا دکترا میگیرد وتوسط اقای علم به ایران میایدووزیر  کشاورزی میشود وطرح های میدهد  وشروع بکار میکند شاه علم میخواهد تکه کلام اش =خربوده است که این خر کی ادم میشود امام الراحل صلواته الله  علیه ب هشاه گفت کی تو ادمی میشوی- علمگفت زود است  مدتی بیاد صبر کنی- یعنی مطابق میل من وامریکا وانکلستان نیست-بعدازمدتی اقای علم به ایشان درگوشی گفت وایشانهم کمی کوتاه  امد ومسئله شد ومردم  از وزرات کشاورزی  نارحت بودند شاه  درسخنرای گفت نمیدانم دولت چرا این خر رانگه داشته است درحدیث است اینکار کارخداوندمنان است خوبمحور انگیزه وعمل مشخص میشود ازمایش برای درکهمینموضوع است که نسبت بهخداوندمنان محبت وعشق داشتهباشید ومداوم هم  ارزیبای میشود بعضی گفتند این صفت خانمها است وخوب است بشرطی که افراطی نباشد

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب حضرت ایت الله پناهیان- رحمت الله علیه – یک مطلب فلسفی خاصی بیان میکنند علت خلقت انسان چیست-چراانسان را خلق شده است کل موجودات  برای انکه بان را بشناسند وبه او محبت داشته باشند- محبت درمقابل لطف است وشناختن ربطی به لطف ندارد به شناخت ربط دارد- فرض کنید- یک پژشک ارژانتین ای به ملت خود   بسیار کمک میکند انسان این چنین فرد رادوست دارد-  این دوست داشتن برای شناخت است واگر این فرد به ایران بیاید ودرایران مدتی کار کند دوست داشتن اش هم براساس لطف هم است – یکنوع  فروتنی ایجادمیکند که به ان  مقام عبد میگویند- یکجنا دکتری دراینترنت نوشته است مادرمن یسیاربرای من زحمت کشید وهمیشهمیخواست که من دکتر شوم البته دکتری  راهم خودهم دوست داشتم ولی بیشتر برای مادر این شغل راقبول کردم زمانی که ازدانشگاه تهران دکتری را گرفتم به ایشان زنگ زدم که من دکتر شدم مادرگفت مبارک باشد ومیبایست به مستضعفان کمک کنی تامن زحماتی که برای تو کشیدم-حلال کنم ومن چنین بودم زمانی که فوت ایشان به من خبر دادندمن تقریبانصف شدم ودیگر فرد سابق نشدم وباخاطرات ایشان زندگانی میکنم—انسان براساس انگیزهعمل میکند محور حرکت انگیزه است تمام افرادرا  اگربخوبی بیان شده باشند ویاشناخت پیداشود این مطلب روشن است  حضرت علی علیه السلاممیفرماید   عبدبودمن بعلت شناخت است البته بخاطر نعمات هم مزید میشود –موجودات بهشتی  فقط بخاطر شناخت افرادر رادوست دارند- وفرشتگا ن جهنم بخاطر شناخت نفرت دارند- البته خداوند  رای  شناخت بیشتر   علومی رابهانسان  تعلیممیدهد وبخاطراین اینامز پادشهای   معتوی وغیرمعنوی هم درنظرمیگیرد ولی اساس انگیزه وعلاقه به خداوندمنان است درسراسر قران همینمطلب موج میزند کهاگر منراقبول کردید  بادشمنانمن ولو از فامیل درجهاول بشند  حمایت نکنید واگر ادمنمیشوند ومبارزه میکنند شماهم مبارزه کنید-درامریکا یک ایالات است بنمام نبرسکا ایالت بزرگی است یک دانشگاه دولتی دارذ ایندانشگاه در رشته کشاورزی  صدسال ازدنیا جلوتر است  و نابغه قبول میکند مثل  هاوراد و درانگستان ااکسفورد وکمبریچ—یکایرانی ازانجا دکترا میگیرد وتوسط اقای علم به ایران میایدووزیر  کشاورزی میشود وطرح های میدهد  وشروع بکار میکند شاه علم میخواهد تکه کلام اش =خربوده است که این خر کی ادم میشود امام الراحل صلواته الله  علیه ب هشاه گفت کی تو ادمی میشوی- علمگفت زود است  مدتی بیاد صبر کنی- یعنی مطابق میل من وامریکا وانکلستان نیست-بعدازمدتی اقای علم به ایشان درگوشی گفت وایشانهم کمی کوتاه  امد ومسئله شد ومردم  از وزرات کشاورزی  نارحت بودند شاه  درسخنرای گفت نمیدانم دولت چرا این خر رانگه داشته است درحدیث است اینکار کارخداوندمنان است خوبمحور انگیزه وعمل مشخص میشود ازمایش برای درکهمینموضوع است که نسبت بهخداوندمنان محبت وعشق داشتهباشید ومداوم هم  ارزیبای میشود بعضی گفتند این صفت خانمها است وخوب است بشرطی که افراطی نباشد

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب حضرت ایت الله پناهیان- رحمت الله علیه – یک مطلب فلسفی خاصی بیان میکنند علت خلقت انسان چیست-چراانسان را خلق شده است کل موجودات  برای انکه بان را بشناسند وبه او محبت داشته باشند- محبت درمقابل لطف است وشناختن ربطی به لطف ندارد به شناخت ربط دارد- فرض کنید- یک پژشک ارژانتین ای به ملت خود   بسیار کمک میکند انسان این چنین فرد رادوست دارد-  این دوست داشتن برای شناخت است واگر این فرد به ایران بیاید ودرایران مدتی کار کند دوست داشتن اش هم براساس لطف هم است – یکنوع  فروتنی ایجادمیکند که به ان  مقام عبد میگویند- یکجنا دکتری دراینترنت نوشته است مادرمن یسیاربرای من زحمت کشید وهمیشهمیخواست که من دکتر شوم البته دکتری  راهم خودهم دوست داشتم ولی بیشتر برای مادر این شغل راقبول کردم زمانی که ازدانشگاه تهران دکتری را گرفتم به ایشان زنگ زدم که من دکتر شدم مادرگفت مبارک باشد ومیبایست به مستضعفان کمک کنی تامن زحماتی که برای تو کشیدم-حلال کنم ومن چنین بودم زمانی که فوت ایشان به من خبر دادندمن تقریبانصف شدم ودیگر فرد سابق نشدم وباخاطرات ایشان زندگانی میکنم—انسان براساس انگیزهعمل میکند محور حرکت انگیزه است تمام افرادرا  اگربخوبی بیان شده باشند ویاشناخت پیداشود این مطلب روشن است  حضرت علی علیه السلاممیفرماید   عبدبودمن بعلت شناخت است البته بخاطر نعمات هم مزید میشود –موجودات بهشتی  فقط بخاطر شناخت افرادر رادوست دارند- وفرشتگا ن جهنم بخاطر شناخت نفرت دارند- البته خداوند  رای  شناخت بیشتر   علومی رابهانسان  تعلیممیدهد وبخاطراین اینامز پادشهای   معتوی وغیرمعنوی هم درنظرمیگیرد ولی اساس انگیزه وعلاقه به خداوندمنان است درسراسر قران همینمطلب موج میزند کهاگر منراقبول کردید  بادشمنانمن ولو از فامیل درجهاول بشند  حمایت نکنید واگر ادمنمیشوند ومبارزه میکنند شماهم مبارزه کنید-درامریکا یک ایالات است بنمام نبرسکا ایالت بزرگی است یک دانشگاه دولتی دارذ ایندانشگاه در رشته کشاورزی  صدسال ازدنیا جلوتر است  و نابغه قبول میکند مثل  هاوراد و درانگستان ااکسفورد وکمبریچ—یکایرانی ازانجا دکترا میگیرد وتوسط اقای علم به ایران میایدووزیر  کشاورزی میشود وطرح های میدهد  وشروع بکار میکند شاه علم میخواهد تکه کلام اش =خربوده است که این خر کی ادم میشود امام الراحل صلواته الله  علیه ب هشاه گفت کی تو ادمی میشوی- علمگفت زود است  مدتی بیاد صبر کنی- یعنی مطابق میل من وامریکا وانکلستان نیست-بعدازمدتی اقای علم به ایشان درگوشی گفت وایشانهم کمی کوتاه  امد ومسئله شد ومردم  از وزرات کشاورزی  نارحت بودند شاه  درسخنرای گفت نمیدانم دولت چرا این خر رانگه داشته است درحدیث است اینکار کارخداوندمنان است خوبمحور انگیزه وعمل مشخص میشود ازمایش برای درکهمینموضوع است که نسبت بهخداوندمنان محبت وعشق داشتهباشید ومداوم هم  ارزیبای میشود بعضی گفتند این صفت خانمها است وخوب است بشرطی که افراطی نباشد

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب حضرت ایت الله پناهیان- رحمت الله علیه – یک مطلب فلسفی خاصی بیان میکنند علت خلقت انسان چیست-چراانسان را خلق شده است کل موجودات  برای انکه بان را بشناسند وبه او محبت داشته باشند- محبت درمقابل لطف است وشناختن ربطی به لطف ندارد به شناخت ربط دارد- فرض کنید- یک پژشک ارژانتین ای به ملت خود   بسیار کمک میکند انسان این چنین فرد رادوست دارد-  این دوست داشتن برای شناخت است واگر این فرد به ایران بیاید ودرایران مدتی کار کند دوست داشتن اش هم براساس لطف هم است – یکنوع  فروتنی ایجادمیکند که به ان  مقام عبد میگویند- یکجنا دکتری دراینترنت نوشته است مادرمن یسیاربرای من زحمت کشید وهمیشهمیخواست که من دکتر شوم البته دکتری  راهم خودهم دوست داشتم ولی بیشتر برای مادر این شغل راقبول کردم زمانی که ازدانشگاه تهران دکتری را گرفتم به ایشان زنگ زدم که من دکتر شدم مادرگفت مبارک باشد ومیبایست به مستضعفان کمک کنی تامن زحماتی که برای تو کشیدم-حلال کنم ومن چنین بودم زمانی که فوت ایشان به من خبر دادندمن تقریبانصف شدم ودیگر فرد سابق نشدم وباخاطرات ایشان زندگانی میکنم—انسان براساس انگیزهعمل میکند محور حرکت انگیزه است تمام افرادرا  اگربخوبی بیان شده باشند ویاشناخت پیداشود این مطلب روشن است  حضرت علی علیه السلاممیفرماید   عبدبودمن بعلت شناخت است البته بخاطر نعمات هم مزید میشود –موجودات بهشتی  فقط بخاطر شناخت افرادر رادوست دارند- وفرشتگا ن جهنم بخاطر شناخت نفرت دارند- البته خداوند  رای  شناخت بیشتر   علومی رابهانسان  تعلیممیدهد وبخاطراین اینامز پادشهای   معتوی وغیرمعنوی هم درنظرمیگیرد ولی اساس انگیزه وعلاقه به خداوندمنان است درسراسر قران همینمطلب موج میزند کهاگر منراقبول کردید  بادشمنانمن ولو از فامیل درجهاول بشند  حمایت نکنید واگر ادمنمیشوند ومبارزه میکنند شماهم مبارزه کنید-درامریکا یک ایالات است بنمام نبرسکا ایالت بزرگی است یک دانشگاه دولتی دارذ ایندانشگاه در رشته کشاورزی  صدسال ازدنیا جلوتر است  و نابغه قبول میکند مثل  هاوراد و درانگستان ااکسفورد وکمبریچ—یکایرانی ازانجا دکترا میگیرد وتوسط اقای علم به ایران میایدووزیر  کشاورزی میشود وطرح های میدهد  وشروع بکار میکند شاه علم میخواهد تکه کلام اش =خربوده است که این خر کی ادم میشود امام الراحل صلواته الله  علیه ب هشاه گفت کی تو ادمی میشوی- علمگفت زود است  مدتی بیاد صبر کنی- یعنی مطابق میل من وامریکا وانکلستان نیست-بعدازمدتی اقای علم به ایشان درگوشی گفت وایشانهم کمی کوتاه  امد ومسئله شد ومردم  از وزرات کشاورزی  نارحت بودند شاه  درسخنرای گفت نمیدانم دولت چرا این خر رانگه داشته است درحدیث است اینکار کارخداوندمنان است خوبمحور انگیزه وعمل مشخص میشود ازمایش برای درکهمینموضوع است که نسبت بهخداوندمنان محبت وعشق داشتهباشید ومداوم هم  ارزیبای میشود بعضی گفتند این صفت خانمها است وخوب است بشرطی که افراطی نباشد

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جناب حضرت ایت الله پناهیان- رحمت الله علیه – یک مطلب فلسفی خاصی بیان میکنند علت خلقت انسان چیست-چراانسان را خلق شده است کل موجودات  برای انکه بان را بشناسند وبه او محبت داشته باشند- محبت درمقابل لطف است وشناختن ربطی به لطف ندارد به شناخت ربط دارد- فرض کنید- یک پژشک ارژانتین ای به ملت خود   بسیار کمک میکند انسان این چنین فرد رادوست دارد-  این دوست داشتن برای شناخت است واگر این فرد به ایران بیاید ودرایران مدتی کار کند دوست داشتن اش هم براساس لطف هم است – یکنوع  فروتنی ایجادمیکند که به ان  مقام عبد میگویند- یکجنا دکتری دراینترنت نوشته است مادرمن یسیاربرای من زحمت کشید وهمیشهمیخواست که من دکتر شوم البته دکتری  راهم خودهم دوست داشتم ولی بیشتر برای مادر این شغل راقبول کردم زمانی که ازدانشگاه تهران دکتری را گرفتم به ایشان زنگ زدم که من دکتر شدم مادرگفت مبارک باشد ومیبایست به مستضعفان کمک کنی تامن زحماتی که برای تو کشیدم-حلال کنم ومن چنین بودم زمانی که فوت ایشان به من خبر دادندمن تقریبانصف شدم ودیگر فرد سابق نشدم وباخاطرات ایشان زندگانی میکنم—انسان براساس انگیزهعمل میکند محور حرکت انگیزه است تمام افرادرا  اگربخوبی بیان شده باشند ویاشناخت پیداشود این مطلب روشن است  حضرت علی علیه السلاممیفرماید   عبدبودمن بعلت شناخت است البته بخاطر نعمات هم مزید میشود –موجودات بهشتی  فقط بخاطر شناخت افرادر رادوست دارند- وفرشتگا ن جهنم بخاطر شناخت نفرت دارند- البته خداوند  رای  شناخت بیشتر   علومی رابهانسان  تعلیممیدهد وبخاطراین اینامز پادشهای   معتوی وغیرمعنوی هم درنظرمیگیرد ولی اساس انگیزه وعلاقه به خداوندمنان است درسراسر قران همینمطلب موج میزند کهاگر منراقبول کردید  بادشمنانمن ولو از فامیل درجهاول بشند  حمایت نکنید واگر ادمنمیشوند ومبارزه میکنند شماهم مبارزه کنید-درامریکا یک ایالات است بنمام نبرسکا ایالت بزرگی است یک دانشگاه دولتی دارذ ایندانشگاه در رشته کشاورزی  صدسال ازدنیا جلوتر است  و نابغه قبول میکند مثل  هاوراد و درانگستان ااکسفورد وکمبریچ—یکایرانی ازانجا دکترا میگیرد وتوسط اقای علم به ایران میایدووزیر  کشاورزی میشود وطرح های میدهد  وشروع بکار میکند شاه علم میخواهد تکه کلام اش =خربوده است که این خر کی ادم میشود امام الراحل صلواته الله  علیه ب هشاه گفت کی تو ادمی میشوی- علمگفت زود است  مدتی بیاد صبر کنی- یعنی مطابق میل من وامریکا وانکلستان نیست-بعدازمدتی اقای علم به ایشان درگوشی گفت وایشانهم کمی کوتاه  امد ومسئله شد ومردم  از وزرات کشاورزی  نارحت بودند شاه  درسخنرای گفت نمیدانم دولت چرا این خر رانگه داشته است درحدیث است اینکار کارخداوندمنان است خوبمحور انگیزه وعمل مشخص میشود ازمایش برای درکهمینموضوع است که نسبت بهخداوندمنان محبت وعشق داشتهباشید ومداوم هم  ارزیبای میشود بعضی گفتند این صفت خانمها است وخوب است بشرطی که افراطی نباشد