رربسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- خبرگذاری – سی – ان –ان امروز بیان کرد که کشور چک- دهمین کشوری است دراروپا که در  نواوری صنعت  سرمایه گذاری کرده است- خاندان پهلوی میفهمند- یا فقط  مرغ وتخم مرغ از سرائیل بیاید شاهکار است- حزب کمونیستی قلابی توده میفهمد- امریکا واروپا  درک میکنند- این امررا  امام الراحل صلواته الله علیه والسلم درک میکردا- یک روزطلابمحترم  درسطح درس خارج از ایت الله مرحوم استادمعزز- حضرت عبدالله زبرجد رحمت الله علیه سئوال کردند ان زمان وضع خوب بود یا حالا- ایشان فرمودند یک دهکده ای دراطراف شیرازکه به من خمس میدادند-که استوار ژاندارمری زنان زیباروی میبرد وبهانها تجاوز میکند وبعضی ازانها خودرا بعدااتش زدندچندمرد  حمله کردند- وکشته شدند شمابیاید یک اقدام بکنید ومن استخاره گرفتم که رفتن خوب است- رفتم منزل یکیاز انها  وافرادمردفامیل هاهم بودند گفتم ریس ژاندامری  بروید بیاورید- امد  تاخواست اورد اطاق شود گفتم اسلحه ایشان بگیرید- گفتم ایشان اگر زن میخواهد-مثل ادم یا ازدواج کند ویا ازدواج موقت کند باید بیاورید اینجا من شلاق بزنم گفت اگرمن سالم بروم اینکار میکنم  گفتم پیام بده- استوارامد  دید رنگ جناب سروان پریده است لبانش  بهم میخورد تختی درحیاط گذاشتیم ومن شلاق زدم صدای الله اکبر بلندش دوما برگشتیم گرچه بهانهای زیادی گرفتند  واسباب نارحتی شدند وان استوار فرار کرد ولی مردم خوشحال شدند- اما امروز ریس پاسگاه امده پیش من میفرماید مافقط یکمقدار دزدی داریم  اگربخواهیم ازطریق دادگستردی  عمل کنیم خیلی طول میکشد وما هم یک زندان درست کردیم شماحکم بده وماعمل میکنیم ومنگفتم دولت دردولت کهنمیشوداجازه دولتی میخواهد وخلاصه اجازه را گفتند ودزدی تمام شد تابحال فقط دوجوان یکمتورسکلت دزدیدند و خواستند درشیرازبفروشند که برای مادرخود برای جراحی پول تهیه کند وبعدمنصرف شدند ومن پول انهاراتقبل کردم ولی خوب باطل اگرساکت باشد نابود میشود ولی شیعه درطولتاریخ کمیتحرک رادشته است مانندحضرتعلی علیه السلام چون کار دردست خداوندمنان است