بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-کتاب در اسلام فوق العاده ارزشمند است-که حدانرا نمیشود- تعین کرد فرض کنید کسی میخواسته قران را حفظ کند وبه دیگران یاد بدهد ده سوره را  یادمیگیرد وسپس فوت میکند در ان دنیا تمام قران باتمام تفاسیردقیق یادمیگیرد انا -وبه انها  که میخواسته یاد بدهد تاقیامت ولو فرشتگان روی ز مین باشندیاد داده است واجر میبرد وکسی خواسته باشد کل کتاب ها را یادبگیرد درجهت اسلام استفاده کند این عمل  همه میشود وهم اجر میبرد- براساس  فتوا  مراجع اعظام رحمت الله علیه واله السلم بیاداین نکته درکتاب فروشی بزرگ بنویسند وبهدیوار چجند جا بزنند  این امسئله یک جناب طلبه بزرگوار درکتابفروشی حضرت مطهری علیه السلام که متعلق به سپاه است فرمودند  نظر مراجع اعظام- رحمت الله علیهم اجمعین این ات که ب درمورد لباس  کسی خریده است اگردرطول یکس ال استفادهنکند خمس  واجب میشود عضی علما فرمودند مثلا نصف سال بپوشد وبعضی  فرمودند ربع سال بپوشد وبعضی فرمودند طبق یک نظامی بپوشد تا خمس متعلق به ان نشود-اما کتاب هرچقدر گران باشد-یک  داردسطربخواند  دیگرخمس ندارد ولو ان یکس طر خودبفهود  اجردارد وبهرکس یاد دهد اجردارد واگرانها به دیگران باز اجرداد حال وضع جناب شیخ عباس قمی  حسابفرمایئد درچه وضعی است کمتر کسی خواسته استکه  با ایشان درخواب دیدار کند  وموفق نشده باشد اصفهانی الحمد الله همیشه موفق بودند وغیراز تهران که حساب جداگانه- از همه جلوتر هستند مانسبت به کتاب عنایت ولطف قابل ملاحظه نداریم-مندرلندن بودم  داشتم  مطالعه میکردم زنگ  خانه زده شد دم درب رفتم- در باز کردم دو دختر خانم که علامت  گل افتاب گردان ک نشانه خیریه است به سینه زده بودند  به من گفتند یک خانم محققکتابی نشته است وشورای کتاب  ایشان راراهنمائی کردند وکتابزیرنرانها رفع مشکل شده است بطوریکه اجازه چاپ گرفته است- قیمت تمام شد  بیستهزار پوند بود است چون چاپ اول است همیشه میزان بسیاراندک است که  نظرخواهی شود ومتخصصین کتاب ومجلات وغیره نقد هارابنویسند  تا چاپ بعد بهتر شود وباشیب ملایم گیشرفت کند چناچه مورد توجه واقع شد شرکت ها  رقابت میکنند ایشان دوازده هزارپوند خوداش داشته است وهشت هزارپوند وام گرفته است این کتاب تا امروز فقط دوازده هزارپوند را حاصل کرده است شما حاضر هستید یک جلد رابخرید ویا کمک کنید منگفتم اخرماه است  وپل من درحال تمام شدن شما اول مابیائید من یک ونیم پوند میدهم درهمین موقع فردی  میان سال از خا بغلی بیرون امد بهاین دختر خانم ها گفت موضوع چیست انها شرح دادن ایشان گفت ادرس شما کجا است  یک سالن های داراز شهرداری دارد مجانی برای هرکاری اجازه میدهد- ادرس دادنزدیک خانه من بود ایشان من الان کار دارم  کارا که انجام دادم- انجا می ایم هزارپوند میدهم ایاشمامتویند برای دختر من یک جلد بفرستید  گفتندبله میتوانیم بعد گفت برای کلیسامن ودانشگاه لندن وکی هم بهخانه من پست کنید گفتندبله میتوانیم-ذرفت چهارساعت بعدمن برایذ استراحت به ان سالن رفتم خودانها یک  وایت برد  تا نزدیک سقفدرانگلستان  وایتبرد هرچقدراندازه بخواهید درست میکنند- تازدیک دومیز کوچک عهد بوق- نزدیک به سی در صد طول ازاخر ادامه داشت پشت هر میز در راست وچپ دو دختر خانم پشت ان نشسته بودند- روی تمام این وایت برد عکس کتاب بود از بالا به پائین در  درپاین یک لبه داده بودند یک کشی هم سرتارداشت و که تعدادا ی ازانکتاب درانجا جای میگرفت ولی کتابی نبود دخترخانم سممت چپ بزرکتربود فرمودندبرای خرید کتاب امدید- گفتم نه ولی برای دیدن کتاب امدم فرمودند همه کتابه فروخته شد وپول  لازم بدست امد کنار دست ایشان یککنچه بلند بود کهتصور قبض وبرای پست کردم فرمت های انراداشت ولی ایشاناز کشو یک کتاب که گفت برای خودخریدم اگرمیخوایهد تماش کنید ومن یک نگاهی-به  انداختم- وبرگشتم-برادران اصفهانی  بغیر از تهاران که حساب خاصی ارد تقریبااز همه استانها جلوتر هستد  یک شرکت کتاب خانه اینترنتی  بنام قائمیه درست کردن که رایگان هم میشود کتاب خواند وهم میشو کتاب دانلود کرد وکتابهاید حضرت رهبر کتاب شناس وفقه شناس وسیاست مدار-عااف وشاعر وصفات کامل یک انسان معولی را درخود جمع کرده است انجا منتشر میشود  یک نکته بگویم-درغرب هروقت تکنولوژی جدید میاید  قبلاکاملا انراتشریح میکنند ونمونه ای در روزنامه ها سایتها نشان میدهندمیدهند  من بیشتر مایل به خرید کتاب هستم ولی بعلت نبودن کتابهامیابیستاز اینترنت استفاده کنم قبل  یک نرم افزار  رر است راحتبود اخیراتبدیل به شعبده بازی  شده است من هم دردانشگاه فهمیدهم نبایدمایوس شدهرکاری که بعقل اش میرسد بایادمبکند سرانجام راه پیدا میکند دوستان لطف کنند این روش بز کردن کتاب توضیح دهند- ولی نکته دوم  کتابی  به زبان انگلیسی  درباره حضرت خدیجه سلام الله علیها  وجود دارد وچند کتاب انگلیسی دریتن موضوع وجودارد یکی راباز کردم که انجا بخوانم - Lady Fatimah Zahra (s.a.), the daughter of Prophet Muhammad (p)ady Khadija (s.a.), the holy wife of The Lord of Prophets Hazrat Muhammad (p) and the mother of The Mistress of the Ladies of the Worlds, Lady Fatimah Zahra (s.a.), combined in herself all the attributes of those women, which add up to perfection. Malikatul Arab (the Queen of Arabs) was the ideal woman, the ideal wife for The Seal of Prophets [or the last prophet], Hazrat Muhammad (p), and the ideal mother.- بهاین مطلب دقت کنید که خلاصه میفرماید کهحضرت زهراعلیها السلام تمام صفاتکامل درخودترکیب کرد که اعراب به ایشان ملیکته العرب گفتند یعنی ملکه االعرب اول این  لقب برایحضرت علیها السلام لقبی نیست-اما چرا تاامروز من چنین لقبی ازاایشان نشنیده ام سئوال این است !!امیداستکه این گروه جوانانکه سملا  در جوایزی از طرف خدای تبارک وتعالی نصیبانهاخواهد شد دیگرانهم به کمک این نوعجوانان کمرهمت بندند انشالله