بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-نیم نگاهی به  معجون ایت الکرسی- وتفسیر ان من قبلا درباره  ایالکرسی و عظمت ان وکاربرد  های مطلب شنیده بود وانراهم حفظ کرده بودم ولی بتدریج انرا کنار گذاشتم- ولی دیروز درتبلت یکنرم افزار قرانی  دانلود کردم باز کردم دیدم که نکات قرانی است اولاز همه راجع به فضیلت ایت کرسی است  بسیار متعجب شدم بدنبال  ان تفسیر ایت کرسی را از جناب حضرت مداوم به قران اقایایت الله سخت کوش  محسن قرائتی  رحمت الله علیه خواندم صبح امروز مداوم در  جستجوی  این   تفسیر ایت الله کرسی بر بیایم قبلاز ان دراینترنت سئوال کردم- مهمترین فلز درکابرد چیست مس امد باترکیب روی که میشود فلز برنج که به انگیسی رفته شده است براس-  باورنکردنی است سپس به نانو  هر فلزی  که به قطعات فوق العاده کوچک مثلا یک دوهزارم مو شود خواص عجیبی یپدا میکند دلیل انراهم شرح دادن-من که درحوزه بودم طلاب  پیش کسوت فرمودند انفر ارد ی مطالعه کن-  مدتی مثلا به ده مطلب رسیدی  وسپس پنجاه نکته نفهمیدی  مداوم کتاب درباره انرابخوان سعی من که بفهمی درنتجه اخر چندبار تهوع کرد ی واسهال گرفتی انگاه باافرارد مانندخودت ولی کمی بالاتر مباحثه کن مباجثه ازسه نفر بیشرنشود وانرا اطاق متعلق به یک طلبه پیش کسوت باشد ارام صحبت کنید که مزاحم نشویدولی حرفهای شمار بتواند بشنود ایشان درک میکند چه کسی درست میگوید وچه کسی درست نمی گوید- ویا نمیتواند درک کند- اتفاق من در زندگانی مطالعاتی خودم تا حدی به این نتجه رسیده بودم دلیل  روانشناسی دارد- فردمانند نانو عمل میکند- دست باز دارد وافکار رامیتواند-درهرمرد ی جولان بدهد ولی درجمع برکلیات مهم بحث میشود جمع ان فلز گرانبها است-در انگلیسی دو اصطلاح است یک- بوک ورم کرم کتاب خور-کرم  برگ مانندکرم ابریشیم همه برگ را میخورد جز جوب وسط را- دوم  پت استودنت درحقیت یعنی حیوان دست اموز استاد پت عنی حیوان دست امور  استودندت یعنی دانشجو دانشجوئی چون حیوان دست اموز  استاد است وبقول رهبرمعطم ومعزز وبا عظمت انقلاب رحمت الله علیه طلبه نوکر استاد است- من  برگ خوار اوردم مال انگوربود این نکات دران نبود ولی  فرمودند کرم دیسپووزمیکند یعنی دگرگونی داره از تخم به لارو  واز لارو به کرموا زکرم به شقیره واز شقیره به پروانه این پروانه یک موجود وحشتناکی است-این موجودرا برای اولین بار المانها شناختند واین شناخت به نانو ختم پبدا کرد پراونه درشرایط مختلف رنگ مختلف دارد وقدرت با لی زنی فوق العاده بالا دارد ست به ان بزنید خاکستر  خاکستری میشود-حال عنکبوت چه علمی دارد که انرا از سرمیخورد واین بالها در شکم اش تبدیل بهخاکستر یشوداحتمالا برای او مفید است تبدیل به خاکستر  لکه ها روی بال است که حرارات میگیرد  وتبدیل به انرژی میکند-  امدند مقدار زیادی از پروانه دررنگی ریختن .به ماشین زدندمتوجه شدندرنگ در  درجات  مختلف حرارات روزتغیر رنگ میدهدجناب ملاصدارا رحمت الله علیه میفرماید این ایت الکرسی فقط به مومن طاق بگوئید به دیگران بگوئی چه درفضیلت چیزی کم ندارد بروید داینترنت فظلیت انرا درتمان سایت مطالعه کنید هنوز سایت  جامعی ندارد-  اولا ازهمه شیطان تعجب کرد همه فرشتگان به مدینه امدند خوداش به میدنه از کسی پرسید چه اتفاقی افتاده است گفتند رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلام فرمودند که امروز گنجینه بینظیر برای من از زیرعرش امده است که برای هیچکس نیامده است وقتی که مطلب رافهمید نیزدیک بود جان بجان تسلیم کند چون ضد هرایدلوژی است- دوم یهود خری را پیدا کرد- بنام ابوموسی  اشعری  ادم پول پرستی بود به ایشان گفت که بگوبعدا ازقول رسولاکرم صلواته االله علیه والسلم-کهاولین بار برای جناب حضرت موسی علیه السلام امده است بقیه مطلب درست است- اما چرا اسم این بخش  الکرسی است برگردیم بزمان جاهلیت- اول دو تعریف مطرح است اول عرش بزگتراست از کرسی وکرسی درداخل عرش است از جهتی درست است ودوم عرش در درسیطره کرسی است است اینهم از جهتی درست است پاد شاهان وافرارد حکومتی- ساختمان  بر بلندی است برای سان دیدن وهمهراجا دیند وافراد به سمت انها بالابیانند مانندتخت جمشید-داخل کاخ اطاق تشریفات یکتخت بزرگ داشتند که به ان عرش میگفتند – جمعیت که زیاد   برا انکه شاه راهمه بینند  این عرش بلند بالا  د  وچونمیخواستند سالن  تمیز کنند واز اب استفاده کند وهمچنین برای امنیت سرازیری  درست کردند وسرهر ردیف یک فرد گار می ایستاد وبرپائین هم نظارت داشت کم کم بچه ها وافارد خاصی روی تخت  مینشستند- برایانکه مقام شاه بالترباشد کسری  ویصندلی  گذاشتند به ان کرسی میگفتند-عرش الهی هم ردیف بهشت است وکرسی انجائی که است حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه السلم- به تنهائی عروج کردند-ادامهدارد